A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mercedes-Benz » G (1979)

G 400 CDI 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Robusztusan elegáns ritkaság!

Szöveges ítélet

Ami tetszik:
Egyedi, erőt sugárzó kinézet. Robosztus és extra biztonságos kaszni. Az öt ajtós kivitel is meglehetősen rövid ezért könnyű vele a városban közlekedni és parkolni. 30 év gyártás ellenére is ritka ezért nem fog szembe jönni az úton. Motorcsónakot vontatok vele, télen az alpokban sielek, mindenhol maximálisan teljesít. A régi vágású forma nekem nagyon bejön és belül a folyamatos frissítések miatt egy E-osztályos Mercedes belterét kapjuk. A csomagtér hatalmas, 4 nagyméretű bőrönd is belefér. Havas, jeges út vagy sár ennek sosem volt probléma. A 2.5 tonna tömeg ellenére városban 12-13L a fogyasztása!

És ami nem:
Gyárilag gyenge teljesítményű hagyományos fényszórók, főleg téli időben rendkívül zavaró (amióta utólagos Xenonra cseréltem ez a probléma megoldódott, most már gyárilag is van Xenon). Autópályán nem szeret menni, mert megugrik a fogyasztás (17-18L) és a 250LE ellenére is max 140-150km/h a kényelmes utazó sebesség (185km/h a max). Az ülések csak közepesen kényelmesek, az elsők még csak-csak, de hátul kevés a lábtér és inkább csak kamasz korig megfelelő a kényelem. Az ülések egy B vagy C osztályos Merci szintjén vannak, messze nem érik el az E, ML, S kényelmét. A forduló kör nagy, ezért megfordulásnál sokat kell tekergetni a kormányt és legtöbbször Y fordulózni. Egy ívben szinte sosem sikerül. Újonnan és használtan is túlzottan drága autó.

Ajánlom azoknak akik valami szokatlant, egyedit keresnek és nem a tucat terepjárókat. Én nem használtam terepen, az autó régivágású formája tetszett meg igazán.
Nem ajánlom azoknak akik valami finom műszerre vágynak a pénzükért, mert ez nem az! Ez egy férfi autó, nem az urihölgyek álma. Az ajtót erőből kell becsapni, a csomagtérajót erőből kell nyitni, magasra kell fellépni az utastérbe és az ülések komfortja ennyi pénzért már kevés.

Hibalista

- Már a kezdet kezdetén a turbó feltöltőnél valami elektronika elromlott amit gariba azonnal cseréltek. Hátsó lámpa izzók hol ez hol az sokszor (5-6 alkalom 4 év alatt). Elektromos ablakemelő. Gázpedál padló kapcsoló.

Ide hordtam szervizbe

Mercedes - Kárpát utca.

Értékelése: 7

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2003
Kényelem (7) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (8) Vezetett km 50000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 14 l
Előző autója? Mercedes E500 Következő autója? G-Merci vagy ML
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mercedes-Benz G 1979 (2004)

További ítéletek (11 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)