A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mercedes-Benz » E (2016)

E S213 220 cdi 4matic all terrain 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A kutyám szereti

Szöveges ítélet

Kényelmes, légrugózású panorámatetős kombit vagy SUV/terepjárót kerestem a 13 éves ML 270 cdi kiváltandó, mert kutya utazik velünk. Az ár/értékarány miatt ezt az egyéves all terraint vettem az új ár 65 %-áért. Egy szóba jövő ilyen korú és futásteljesítményű kismotoros (250-es) hasonlóan felszerelt GLE 10 millióval került volna többe.
Pozitív tapasztalatok:
1. Finom járású, csendes, az előző 212-es 220 cdi motorjával szemben szinte benzines hangú motor meglepően alacsony ( 6 liter alatti átlagfogyasztással (computer szerint 5,6 liter 40000 km-en mérve, de az szerintem minimálisan csal)
2. Vajpuha 9 fokozatú váltó, 140 kmh-nál 1600-1700 körüli fordulattal
3. Kiváló világitás a LED-lámpákkal

Negativ tapasztalatok:
1. Pocsék üléspozíció, rossz kilátás az autóból a brutális méretű A-oszlop és a hatalmas túltólt dizájnú tükrök együttes kitakarása miatt, egyes esetekben (pl. körforgalomban) kifejezetten életveszélyes.
2. Csalódást keltő, a rövid útegyenetlenségeket durván továbbító légrugós futómű
(sokkal finomabbat vártam, összehasonlíthatatlanul keményebb mondjuk egy kizárólag hátsó légrugós Ford Windstarral hasonlítva)
3. Primitív, olcsónak tűnő műbőr üléshuzatok, az alap fekete műbőr/szürke szövet verziót egy Dáciában is gyengének találnám
4. Súlyos tervezési hiba a csomagtér ajtóra is a csomagteret burkoló szőr- és szöszvonzó kárpitot alkalmazni, mert amíg a csomagtér aljára gumitálcát lehet tenni, addig az ajtóról naponta lehet félórás nyakfacsaró pozicióban a szőrt, szöszmöszt porszívózni.
5. Visszatérve a motorra: 194 lóerős motor nem ugrik úgy, ahogy elvárnám, a feleségem 170 lovas C204 220cdi-je sokkal harapósabb, persze az egy kisebb önsúlyú kocsi

Hibalista

- Nem romlott el semmi

Ide hordtam szervizbe

Pappas XI.ker. Hunyadi J. út,

Értékelése: 5

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2017
Kényelem (7) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 26000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 45000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? ML 270cdi Következő autója? A/6 ALLROAD
Ennyire szerette (7) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mercedes-Benz E 2016 (2016)

További ítéletek (5 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)