A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mercedes-Benz » E (2006-2009)

E E220 CDI Avantgarde autómata 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Szuper E merci még 10 év fölött is

Szöveges ítélet

Jó néhány használt és új autót vezettem életem során, nem vagyok elfogult a mercedesek iránt. Régóta szemezgettem az E mercedesszel a forma miatt és 2017-ben sikerült vásárolnom egy W211 sedant 2.2 dízelmotorral 150 lóerővel. Megtetszett, jó volt a konfortja, használtam. 2 év után átnyergeltem a 2.2-es, 170 lóerős, automata váltós, avantgarde Faceliftes verzióra, de már kombira. Ebben már hagyományos fékrendszer van, nem sbc-s, már bi-xenon lámpákat és szebb hűtőmaszkot kapott.
Amikor először beültem a próbaútnál rögtön magával ragadott a belső dizájn és kényelem. Mentünk egy nagy próbakört és úgy döntöttem megér egy misét, elvittem átvizsgálásra, ami jól sikerült, minimális hiba derült ki, jól karbantartott volt az autó így megvásároltam.
Belaktuk bekerült a gyerekülés, 4-en nagyon kébnyelmesen elférünk benne, de akár 5-en is utazhatnánk és az óriási csomagtartó 690 literes bármit elnyel. Itt már elektromos csomagtérroló van elektromos zárral, ami szépen behúzza az ajtót.
Az autó dinamikusan megy még ezzel a motorral is, a 170 lóerő szerintem bőven elég az 1700 kilós kasztnihoz, előzések flottul mennek akár 4 fővel és tele csomagtartóval is. Autópályán 140-150 sima ügy. Van ebből a modellből 3000-es (320as) turbódízel is, azt inkább hosszú utakra, autópályás közlekedésre, vontatásra ajánlom, bírja a tartós 180-200 km/h sebességet is küföldön.
Ez a verzió már részecskeszűrős, de nem adalékos. Útjaim több, mint felét városban teszem meg, időnként megyek országúton és M nulláson is, így nem jelzett még sosem a részecskeszűrő, hogy eldugult. Ennél az autónál fontos, hogy havonta 2-3 alkalommal menjél legalább 30-40 km-t egybe országúton vagy pályán, kb 2000-es fordulat környékén, így tud regenerálni. Ha van több hosszú út az csak jó neki. Itt fontos megjegyezni, hogy negyed tank üzemanyagszint alatt nem indít regenerálást az autó! Az üzemanyag pumpának sem tesz jót, ha megvárjátok a sárga lámpa kivillanását.
Fogyasztása kedvező, automata váltóval országúton 5,5 liter, autópályán 130-al 6-6,5 körül, városban 9 liter körül fogyaszt. Télen kicsit több. Valós átlag nyáron prémium gázolajjal 7,5 liter, télen 8,5 liter.
Szerviz: 10-15 ekm-ként igényli a motorolaj és szűrők cseréjét, Petronast 5w30-ast használok, szűrőkből nagyon jók a Mann filter termékei. Váltóban 4évente vagy max 60 ekm-nél olajcsere és akkor nem lesz gond. Féktárcsából és betétből jó a TRW.
Amit nem szeretek benne, hogy 4,85 m hosszú, ezért a zsúfolt városi parkolók eladják a leckét, feleségem nem is meri vezetni. Mivel rétegautónak is nevezik, nehéz eladni és még nehezebb egy jó állapotút találni belőle.
Évek óta használom az autót minden nap, bőven 300 ekm felett járok és azt kell, hogy mondjam még így 14 évesen is pöc-röff mindig indul teszi a dolgát, megbízható.
Amit nagyon szeretek ebben az autóban, hogy bármi baja van azt a fedélzeti kompjuteren kiírja, köszönhetően a szenzoroknak.

Hibalista

- 300 ekm: Vízpumpa és fagyálló csere - 36000,-Ft Váltótartóbak csere - 35000,-Ft - 310 ekm: Fékcsövek pótlása és cseréje, főfék munkahenger csere - 150.000,-Ft, új akkumulátor (AGM) 70.000,- - Kulcs - 50.000,-Ft - Első féktárcsék és betétek cseréja TRW 65000,-Ft

Ide hordtam szervizbe

Bp. XX. Böröcz szerviz

Értékelése: 7

Képek az autómról

Fenntartási költség (4) Évjárat 2008
Kényelem (8) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 297000
Megbízhatóság (7) Vezetett km 27000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? W211 E220 CDI Következő autója? Valami japánt tervezek
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mercedes-Benz E 2006 (2006)

További ítéletek (22 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)