Szeretlek is, meg nem is tudod, ííííííííííígy van ez...
Szöveges ítélet
Ambivalens érzések. Általában imádom, szeretem, de sajnos sokkal több gondom van vele, mint az eddigi Mercedeseimmel, pedig szerencsére(?) már tíz éve nyúzok mindenféle különböző típust. Igazából a legnagyobb gondom vele az, hogy minden egyes kűlfőldi út elött el kell gondolkoznom vajon elindulhatunk-e... a la 80-as évek. És mondja meg nekem valaki, miért nincs a gyári bőrbelsőhöz ülésfűtés???
Hibalista
- SBC fékrendszer-ezt megcsinálták gariban. Az első futómúben tulajdonképpen minden, egyszerre rakattam rendben, márkaszervízben kb. 220000 volt. Rádió-lecseréltem comandra, comon-rail rendszerben valamilyen szivattyú-ez 300000 volt márkaszervízben, a váltót minden kőtelező szervíz alkalmával újra kell programozni, váltóolajat és szűrőt cseréltetni és így talán kibirja rángatás nélkűl a kővetkező szervízig...közölték, hogy ne haragudjak lekérdezték de nem tudják gariban kicserélni, így marad a javítás. Van még, de most nem jut direkt az eszembe...
Ide hordtam szervizbe
Tóth Autó Vác, és mostmár Fót. A legjobbak a legsegítőkészebbek, mindenkinek ajánlom őket.
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (1) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 45000 |
Megbízhatóság | (2) | Vezetett km | 75000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | E 230 Avantgarde | Következő autója? | Következő E... |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (4.6/10) |
