A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mercedes-Benz » E (2002-2006)

E 280 CDI 

Az ítélet értékelése
5,0(3 db)

Sportos kompromisszum

Szöveges ítélet

Miután eladtam az bömös kombit - hosszú időn keresztül "családi okok miatt" egy Volvo XC90-re fájt a fogam. A sokadik meghajtási és kormánymű hibánál feladtam. Végül egy ismerősöm beszélt rá a Mercedes E kombira. Azt már az elején beláttam hogy a családi autó kategóriához semmi köze - a hátsó ülés előtti hely elég kevés - a kisfiam első uton szétrugta a konzolt.. :-) Néhány kisérlet után sikerrel elkerültem egy félmilliót futott taxit, és az idő sürgetése miatt - mert nyaralni akartunk menni - gyorsan beleugrottam egy 280 CDI változatba. Alapvetően nem bántam meg. Az már az elejn kiderült hogy az autó olasz volt, de nem rugták szét. A km sem teljesen stimmelt - szerintem egy kicsit több van benne - de nem zavaró. Mivel jómagam abba a kategóriába tartozom aki az autóját egy szoborként imádja, minden kisebb apróságot is kijavítottam ill. cseréltem rajta + fejlesztettem is. Kapott egy 6-so CD váltót, kellett egy gyári új kulcs ( na ez drága vót ) ill. a részecskeszűrő rendetlenkedett amíg a x.-ik service után "A SZERELŐ" meg nem találta az elkormolódott EGR szelepet.. Ezen kívül inkább a kerekekkel kínlódtam, az alufelnik törnek, ill. valamelyik gumim állandóan zúg , de ez nem az autó hibája..
A vétel után másnap lezúztunk Olaszországba és 10 nap leforgása alatt belenyomtam 3600km-t !! Mindezt egy zokszó nélkül, semmi hibája nem volt. Kevés autóval merném ugyanezt megtenni !
Azóta volt 2 olajcsere, egy váltóolajcsere, szűrők, fékbetétek, stb a szokásos.. Meglepően olcsó hozzá az alkatrész, persze attól függ miről van szó.. Az általános karbantartása kifejezetten nem drága !
A fuómű stabil, a CDI diesel motor jól húz, azért a 8 - 9 litert bekapja - nincsenek csodák. Pakolni nagyon jól lehet. Az autó elegáns, jól felszerelt, meg lehet vele jelenn egy esküvőn, de sportolni is alklamas. Biciklitartó felugrik a tetőre, mivel van tetőkorlátja ! Tradicionális, de nagyon kénylemes autó. A magam részéről csak kombiban gondolkodom, így a kerti kistraktor simán befért ha a hátsó ülést lehajtom. Egy valamit nem értek: Miért kell a hátsó konzolt, amiben a kalalptartó és a kutyarács is begördül , az ülséek háttámlájára rögzíteni ? Ez más nagy kategóriás autóban a kaszniban a hátsó keréktornyok felett van rögzítve. Igaz, itt viszont nem akadályozza a magasabb tárgyak bepakolását. A rögzítőkonzol műanyag betétjei viszont nem bírják a kiképzést - túl nagy a súlya keresztkonzolnak - és eltörnek.
Külsőre szép, de a lámpák lemattulnak, hallottam hogy lehet polírozni, nekem nem sikerült...A meghajtás OK, néha ki kell kapcsolni a kipörgésgátlót, korán leszabályoz..
Összességében : Imádom, megbízható élhető autó meglepetések nélkül, a kombi változat egy "sportos kompromisszum" egy limuzin és egy egyterű között..

Hibalista

- Aszkéta önsanyargató módon excell táblázatot vezettem róla, de ezt nem csatolnám ide... Jelentős meghibásodások nem voltak, inkább rendbe kellett tenni egy két dolgot, ill. folyamatosan figyelni kell rá.. : - - EGR szelep bekormozódik, check engine lámpa néha előjön - computer szerint részecskeszűrő telítődés- de ez nem igaz.. - - Thermosztát hajlamos megadni magát - ilyenkor 40C -on jár a motor, emelkedik a fogyasztás, de nem forralja fel a vizet !!! - - Olajbeöntő kupak alatti műanyag ház elrepedt folyt az olaj - de nem jelentősen, csak esztétikai okok miatt cseréltem ki.. - mivel fentről ráfolyt a turbóra és kifolyt a műanyag burkolat alatt... - - Izzítóelektronikában egy biztosíték kiolvadt - persze nem cserélhető csak kompletten - de javítható, viszont néha bejelez.. - - Kisebb futóműhibák, kormányösszekötő cseréve, ültetőcsapágy cserélve, futóműállítás - nem jelentős hibák, és olcsó a szervízelése - - Hátsó kalaptartó fedél motorja zörög- de működik !! - eddig nem volt rá időm kicseréltetni a bowdent..

Ide hordtam szervizbe

www. gepjarmuhely.hu Tőkés Laci Bp. XVIII. ker. - nagyon körültekintő és jó szerelő !!!

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

miután megtaláltam Ő-t, nem járok máshova - a szakszervízeket pedig hagyjuk...

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2004
Kényelem (10) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 174000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 30000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? 530D Következő autója? GL
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mercedes-Benz E 2002 (2005 - 2006)

További ítéletek (64 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)