Nem olcsó, de megéri!
Szöveges ítélet
2021-ben vásároltam 2millió ft-ért használtan az autót régi vágyam volt egy E osztály W211. A kiszemelt fekete sedán E280cdi de a 3.222ccm Sor6 177lo 5g. Fl előtti szóval egy negatívum van az az SBC amit nem tudom mikor kellesz majd felújítani.
Közel 20.000km tettem meg az autóval. Nos nem a legalja vétel volt de így is rá ment több mint 500.000ft. Autózni nagyon jó, kényelmes dinamikus bár lehetne 200ló fölött is. Mercedes 16 éves így is drága igaz csak gyári alkatrészeket tettem bele direkt. Szeretném teljesen rendben tenni, hogy minél több ideig használhassam. Nos ez részben sikerült. Bosszantó dolog volt az olaj szint emelkedése 7.4l felmentünk közel 9literhez 6ezer km alatt ezután már 1000km-ként ment bele fél liter. Dpf rendben. Akkor a nagynyomású lesz! Olaj csere előtt levettem, hát igen szó szerint ketté vált, 3 csavar kivolt tökig lazulva tömítéseknek annyi. 3.000ft volt a gyári gumi gyűrű. Össze rakás után olaj csere, 10 ezer km stabil 7.4l. Váltó nem ránt nem késik. Lámpa furcsán állt megvétel utáni estén vagy magasra vagy maga elé világított. Hm xenon állító de melyik első vagy hátsó? Hát az első volt 34 ezer ft kicseréltem. Erre 2 hónapra kiment a hátsó, kar elrohadt a kar magába 25 ezer ft volt. Első fék nyikorog kopás jelzés nincs. Levettem a tárcsát hát a belső elkopott bele is mart a tárcsába dugattyút nem húzta be állítólag 75 ezer ft volt a csere peresze mind2 oldalon. Ventilátor hangja volt sípolt azért egy 2-3 óra hossza pálya útnál letud venni az életről csere 35 ezer hogy mi??? WD-40 és olyan mint az új!
Első futómű minden nyikorgott amit csak tudott lógott javítás 100.000ft. Mind ezek ellenére nagyon imádom nemsokára át esik egy 3lépcsős políron. 17 éves ma de még mindig megbámulják én 23 éves vagyok fiatal jól érzem magam benne bár azt mondják öreg uras autó. Szerintem pedig nem! Ponthogy forma bontó és karakteres. 3.2 Sor 6 fogyasztásom tempó 90-140km\h 7.0liter. Nos a sok szenvedés az elején a költségek ellenére nagyon imádom csak egy Mercedes megkéri az árát de amit nyújt azért megéri!
Hibalista
- Magasnyomású darabokra hullott. 3000ft ból megjavítottam - Első hátsó: xenon szint érzékelő 65 ezer ft magam cseréltem. - Kartelgáz szűrő: gyári 65 ezer - Első fékek: 75 ezer ATE - Váltó olaj cső ami a hűtőn megy keresztű elvolt rohadva 160 ezer volt olaj cserével - SRS: kormány légzsák szalag 32 ezer - Főtengely szíjtárcsa nyikorgott 150ezer - Első futómű 100.000ft - És egyéb dolgok.
Ide hordtam szervizbe
Magam csináltam mindent. Illetve egy Merci szervíz maszekos.
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (3) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 334200 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 20000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Ml270 cdi | Következő autója? | E350 W212R |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (7.3/10) |
