Megbízható munkatárs II.
Szöveges ítélet
Azért választottam ezt a márkát és típust mert előtte E290-esem volt és az bizonyított. Akit érdekel esetleg,írtam róla "Megbízható munkatárs" címen. Tehát ez is taxinak kellett,mint az elődje. Először is ha vki W210-esből ül át ebbe ,akkor meg fog lepődni a hely szűkösségén.
Viszont ez sem hagyott ott 4 év és 300000km alatt,de itt már többet kellett költenem a kocsira. Drágábbak az alkatrészek és több a meghibásodás.
Az SBC-vel kezdtem rögtön vétel után,amit jelzett a computer ugyan már a próbaút során is,de a kedves autókereskedő megetetett,hogy "az csak fékbetét,haver!".
A futómű igen gyenge a pesti utakhoz,és a fasza magyar gázolajtól az EGR szelep is el-el dugul ami teljesítmény csökkenéshez és tiltáshoz vezet.
A hibalista ellenére is szerethető az autó,de kell hozzá rendes szerelő aki nem húz le és pénz sem árt.
Hibalista
- Porlasztó csúcsok felújítása 6x 35000,-/db - Nagynyomású szivattyú felújítás 80000,- - Automataváltó turbina felújítás 140000,- - Ékszíjtárcsa(gumis) csere 50000,- - Generátor felújítás 30000,- - Ékszíjfeszítő csere 35000,- - Lengéscsillapító csere 2x 19000,-/db - Rengeteg futóműalkatrész 5000,-/db - 20000,-/db - +féktárcsák,betétek,szűrők,motor és váltótartó bakok - +60000 km-enként váltóba szűrő és olaj csere 20000,-/db - SBC fékjavítás "garisan ,okosba" 100000,- - vízpumpa csere ?,-
Ide hordtam szervizbe
saját szerelő
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
Kovács Laci XX. kerület A taxis mercik 90%-át Ő javítja
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (4) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 140000 |
Megbízhatóság | (6) | Vezetett km | 300000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | E290 TD | Következő autója? | 300 SE |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (6.3/10) |
