Kényelem- felesleges elektronikával
Szöveges ítélet
Eredetileg mást akartam, mert nagyobb tér kellett volna. A sejtésem bejött : NEM családi autó, hiába kombi !!! A gyerek ( 3 éves ) középen ülve eléri és rugdalja a középső konzolt, a bal 1 mögött az ülés háttámlát teszi tönkre. A hátsó üléseknél NEM elég a hely !!! Vicces de így van, ezt mástól is hallottam...
Ettől eltekintve, nagyon elegáns, nagyon kényelmes, de nem érzem anynira megbízhatónak. 174000km -rel vettem, másnap beleültünk és belenyomtunk 1 hét alatt 3600 km-t hiba és nyikkanás nélkül ! Ennek ellenére azóta folyamatos elektronikai hibák vannak, A "check engine" lámpa állandóan felgyullad. Volt már computeres hibavizsgálat, volt már részecskeszűrő tisztítás, izzítás javítás, gyertyacsere, ennek elelnére újra és újra kigyullad... Most is szar, 3 napja voltam, mehetek vissza a szervízbe. Nem tudom most mi jön.. Porlasztócsúcs csere ? Szerintem ennyi km -nél nem lenne szabad ilyen hibákat produkálnia.. Szerintem a motor dadog magasabb fordulaton, de lehet hogy ezt csak én érzem, hallom...
Kényelem kifejezetten jó ! Volt hogy 1 nap lenyomtam kb. 1000km-t és úgy szálltam ki az autóból mintha egy fotelban ültem volna a tv előtt.. a csomagtartóban bőséges a hely, okos megoldásokkal
Elegancia, kényelem, kívül belül, okos kényelmi megoldások, CD tár fedlap felemelkedik, stb...
Összességében alapvetően a világ legjobb diesel motorjától többet vár el az ember, kevesebb elektronikai hibákkal...
Hibalista
- CD tár ajtó akadt - cserélni kellett - bontott kb 5000 - Hátsó üléstámla konzol fészek eltörött - bontva 3000 - Emelőbak pótlása (jobb első) leesett - bontva kb 1000 - Előmelegítő beszart - nem tudom mennyi lenne.. - Automata váltó fő nyomás-szabályozó csere volt (előző gazdi) ára passz... - Alsó klímaérzékelő hiba bontott kb 5000 - Izzítógyertya csere (5. és 6. ) - 10.000.- - Bal oldali elektr. tükör nem mozog - kábeltörés 5000.- - Izzítójel gyűjtőhiba - gyertya és izzítóelektronika (gyári 46.000) forrasztható !!! :-) - Részecskeszűrő tisztítás - ez folyamatos hiba "check engine" eddig 60.000.- és még mindig nem jó !!! :-( - Baloldali B oszlop kárpitjavítás - szakadt , javítható - ki-beszállásnál kidörzsölődik.. - Kulcs nr2. beszerzés - nem az autó hibája , de ha elvész az 75.000.- !!! - Kalaptartó motor kegyetlenül zörög - csak komplett bowden csere oldja meg - kb 20-25 e Ft lenne... - A 19' -es felnik nem gyáriak - nem az autó hibája de törik mint a ropi.. eddig 10x volt hegesztve a jobb hátsó kerék - asszem kuka ... :-) - Lámpák bemattultak - ezt nem értem miért nem lehet megoldani gyárilag... ??
Ide hordtam szervizbe
Budaörs kis Merci szervíz - nagyon profik, nagyon segítőkészek, és nem drágák !! Ajánlom mindenkinek Verseny u 1.
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
Olajcsere volt csak , de nagyon precízek, XV. ker Merci szervíz Wesselényi u 80 - AJÁNLOM mindenkinek !!
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (1) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 174000 |
Megbízhatóság | (5) | Vezetett km | 10000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | 530D | Következő autója? | GL |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.2/10) |
