A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mercedes-Benz » E (2002-2006)

E W211 E270CDI Avantgarde 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Idovel minden emlek megszepul :)

Szöveges ítélet

Vagytam ra, megvettem 2 millioert 14 evesen, azt gondoltam, ha magyar auto, jo lesz, nem volt az :D

Majd 1.5 evvel es 800 ezer - 1 millio forinttal kesobb 1.7 korul eladtam :D

Megerte a penzet, na :D

Nem legrugos volt, hanem hagyomanyos, remek kenyelemmel. Az ulese nekem nem jott be, bar nem mondanam kenyelmetlennek.

Kezivaltost akartam, az is lett, feltem az automata nyugjeitol - lett helyette mas. :D

Fogyasztasa mellbevago volt a 177 PS es 2700 cm3 5 liter korul kert, autopalyan siman elment 1300 km-t egy tankolassal. Csodalatos hangja volt!

Nem bantam meg. 55000 gondtalan kilometert lecsartunk aztan egyutt, bar mindig feltem, elromlik-e rajta valami, de nem.

Megvetel utan kabe 8-10 ezer km-el jottek sorban, bar nem az auto hibajanak rovom fel, inkabb az elmaradt karbantartasoknak az elozo tulajnal:

- akksi (EXIDE ment bele, gyari eloiras szerinti, 45000)
- kis akksi elore uj relevel (15000)
- indexkar (gyari van csak, nem ugrik vissza, tipushiba, 44000)
- klimatoltes (15000)
- 5 uj injektor (285000)
- csomagtertomites-hatsolampa tomitese (beazott, 15000, ez Merci tipushiba, a hobbi 124-es Coupe-mnal is), ez azert gond, mert a potkerekobolben a teljes elektromossag vezerlomodulja es az akksi is (a nagyobbik a kettobol)
- elso-hatso fektarcsak, betetek (eloszor TEXTAR, amik behullamosodtak 500!!!! km utan, majd Zimmermann, 60000x2)
- teligumik(80000), nyarigumik(65000), meg egy szett felni (25000), 16-os a gyari alufelni szett, mindketto, elerheto aron van gumi hozza, nem a kinalat aljarol
- szurok, olaj 10-15 ezrenkent cserelve, olyan 35000-bol kijott (CASTROL es MANN)

Hamar el lehet kolteni egy szemmel lathato osszeget egy oreg premiumra, foleg, ha csak csajozni hasznaltak, de karban nem tartottak. :D

Szerettem. Remek utazoauto volt. Mennie kellett Nemetorszagba koltozes miatt, Euro3 motorjaval es szervizigenyevel eleg huzos lett volna itt fenntartani.

A Mercedes eleg szuken meri az extrakat, na. :)

A kazettas fejegyseg ment a kukaba, helyette egy navis andoridos kinai kerul bele, tokeletesen kiszolgalt (120000 beszerelve). Eleg sokat kellett kabelezni miatta.

Jo auto volt, de mennie kellett.

Hibalista

- Generator, SBC fek, index (nem egyszeru am), indexkar, csomagtertomites, injektorok, apro bizbaszok, osszesen olyan 800 ezer - 1 millio HUF elkoltese utan jo auto lett.

Ide hordtam szervizbe

Sokan nem ertenek hozza, de Vaja-n "Techno" vagy "Tekno" kurvara. :)

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (1) Évjárat 2002
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 245000
Megbízhatóság (5) Vezetett km 55000
Szerviztapasztalat (1) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? Mondeo Mk3 2.2 Tdci Ghia Következő autója? Astra TwinTop 1.8
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (4.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mercedes-Benz E 2002 (2005 - 2006)

További ítéletek (64 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)