Idovel minden emlek megszepul :)
Szöveges ítélet
Vagytam ra, megvettem 2 millioert 14 evesen, azt gondoltam, ha magyar auto, jo lesz, nem volt az :D
Majd 1.5 evvel es 800 ezer - 1 millio forinttal kesobb 1.7 korul eladtam :D
Megerte a penzet, na :D
Nem legrugos volt, hanem hagyomanyos, remek kenyelemmel. Az ulese nekem nem jott be, bar nem mondanam kenyelmetlennek.
Kezivaltost akartam, az is lett, feltem az automata nyugjeitol - lett helyette mas. :D
Fogyasztasa mellbevago volt a 177 PS es 2700 cm3 5 liter korul kert, autopalyan siman elment 1300 km-t egy tankolassal. Csodalatos hangja volt!
Nem bantam meg. 55000 gondtalan kilometert lecsartunk aztan egyutt, bar mindig feltem, elromlik-e rajta valami, de nem.
Megvetel utan kabe 8-10 ezer km-el jottek sorban, bar nem az auto hibajanak rovom fel, inkabb az elmaradt karbantartasoknak az elozo tulajnal:
- akksi (EXIDE ment bele, gyari eloiras szerinti, 45000)
- kis akksi elore uj relevel (15000)
- indexkar (gyari van csak, nem ugrik vissza, tipushiba, 44000)
- klimatoltes (15000)
- 5 uj injektor (285000)
- csomagtertomites-hatsolampa tomitese (beazott, 15000, ez Merci tipushiba, a hobbi 124-es Coupe-mnal is), ez azert gond, mert a potkerekobolben a teljes elektromossag vezerlomodulja es az akksi is (a nagyobbik a kettobol)
- elso-hatso fektarcsak, betetek (eloszor TEXTAR, amik behullamosodtak 500!!!! km utan, majd Zimmermann, 60000x2)
- teligumik(80000), nyarigumik(65000), meg egy szett felni (25000), 16-os a gyari alufelni szett, mindketto, elerheto aron van gumi hozza, nem a kinalat aljarol
- szurok, olaj 10-15 ezrenkent cserelve, olyan 35000-bol kijott (CASTROL es MANN)
Hamar el lehet kolteni egy szemmel lathato osszeget egy oreg premiumra, foleg, ha csak csajozni hasznaltak, de karban nem tartottak. :D
Szerettem. Remek utazoauto volt. Mennie kellett Nemetorszagba koltozes miatt, Euro3 motorjaval es szervizigenyevel eleg huzos lett volna itt fenntartani.
A Mercedes eleg szuken meri az extrakat, na. :)
A kazettas fejegyseg ment a kukaba, helyette egy navis andoridos kinai kerul bele, tokeletesen kiszolgalt (120000 beszerelve). Eleg sokat kellett kabelezni miatta.
Jo auto volt, de mennie kellett.
Hibalista
- Generator, SBC fek, index (nem egyszeru am), indexkar, csomagtertomites, injektorok, apro bizbaszok, osszesen olyan 800 ezer - 1 millio HUF elkoltese utan jo auto lett.
Ide hordtam szervizbe
Sokan nem ertenek hozza, de Vaja-n "Techno" vagy "Tekno" kurvara. :)
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (1) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 245000 |
Megbízhatóság | (5) | Vezetett km | 55000 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | Mondeo Mk3 2.2 Tdci Ghia | Következő autója? | Astra TwinTop 1.8 |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (4.5/10) |
