A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mercedes-Benz » E (2002-2006)

E 270 CDI Avantgarde 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

High-Tech derékfájós csoda

Szöveges ítélet

Sosem szerettem a Mercedeseket korábban, egyszerűen azért, mert nem tetszettek és csak azért, mert presztízsautó, nem kívántam megvenni.

Aztán jött az új E, megláttam és megszerettem. Egyszerűen gyönyörű, hosszú, széles, sportos, minden. Hozzá képest az új 5-ös BMW egy kategóriával kisebbnek látszik kívülről. Olvastam sokat az új elektrohidraulikus fékről, meg a sok minden újdonságról és a feleségemet is sikerült rávennem, így vásároltam egyet. Az autó fél éves volt fekete metál, Avantgarde, panoráma tetős, bézs bőrbelsős és egy németországi szalonban találtam rá. Kimentem és megvettem. A vételkor le volt merülve az akkuja,
de bíztattak, hogy csak az állástól és nem működött a rádió,
a rádió alatti kis fiók motorja, a hátsó ablakroló. Ezt ott észrevételezve rátették a komputerre és kaptam egy hibalistát, de azt mondták, hogy sajnos most épp nincs raktáron az a relé, amit ki kéne cserélni. Bár sejtettem, hogy ez nem egy egyszerű relé hiba lehet, azt az infót kaptam tőlük, hogy ezt bármelyik szervízben megcsinálják garanciában.
Hazafelé jövet kiderült, hogy még a hátsó lámpák is össze vissza világítanak, de elértem hazáig. Pár nap után bevittem a Kárpát utcába, ahol szó nélkül elkezdték a javítást pedig még a szervízkönyv se volt ott. Kicserélték a rádiót, és a csomagtartóban a hátsó nagy komputert, ami a többi elektromos csodát vezérelte. Nem kértek egy fillért sem.
Ezután az autó hibátlanul működött amíg az enyém volt, és
annak ellenére, hogy kicsit borsos volt a szervízköltség, a jó tapasztalatok miatt ezt is a Kárpát utcában csináltattam.

Az autó egyébként beigazolta a várakozásokat. Technikailag egy csoda, a vezetési élmény tényleg nem összehasonlítható más autókkal (elég sokféle autóm volt már). A futómű, a kormány, a fék, a motor a váltó (kézi 6-os volt) összhangja annyira megvan, hogy észre se lehet venni.
Egyetlen nagy problémám volt viszont azon kívül, hogy a megelőző egyterűekhez szokva egy picit szűkös volt a vezetői tér, főleg a lábtér, mégpedig a vezetőülés. Közvetlenül nem éreztem benne semmi problémát, nem volt kényelmetlen, de egy fél év használat után érdekes jelenségeket figyeltem meg magamon: Állandóan zsibbadt a lábam és már széken se nagyon tudtam ülni emiatt. Felhívtam sebész rokonomat, és közöltem vele, hogy csináljon velem valamit, mert érszűkületem van. Erre jó nevetésben tört kis, mondván, hogy 3x éves vagyok, nem dohányzom, nem iszom, így ezt kizárhatjuk, menjek el egy ideggyógyászhoz, az a zsibbadás pontos helyéből egy perc alatt megmondja, hogy a gerincemen hol van gond. Persze nem mentem el, de találkoztam egy barátommal, akit épp akkor készültek műteni valamilyen régi Opel Kadett ülés okozta hasonló dologgal. Tanácsai a következők voltak: ülést egyenesre állítani, nem laza fekvősre, és valami jó vastag autóstáskát még a derék mögé tenni. No ezt meg is próbáltam és valamicskét javult is a helyzet, de végleg akkor javult meg, mikor az autót eladtam, két héten belül megszűnt a zsibbadás. Végül is az eladás oka más volt, családi és munka autónak nem volt alkalmas számomra a nyaralás/síelés/áruszállításra való alkalmatlansága miatt. Mindez két gyerekkel egyértelműen kicsi. Mindenesetre ha limuzint vennék (azóta terepjárók és egyterűek voltak) akkor biztos ezt venném, de csak ortopédüléssel, amit pontosan be lehet állítani a derekamhoz. (Lehet hogy csak én vagyok speciális, de nekem ez a gondom volt vele és érdekes módon előtte és azóta se egy autóval sem a kb. 15 féléből)

Tehát mindenkinek ajánlom, még annak is, aki csak presztízsből veszi, mert utánozhatatlanul jó, de mindenképpen olyan max 1 éves koráig, mert valóban sok elektromos gond van vele, melyet már a Mercedes gyár is beismert és nem árt, ha a hibák még a garanciális idő alatt jönnek ki, amire a 2 év garancia tekintetében akkor az autónak még van egy éve :)

Hibalista

- komputer, autórádió, hátsó ablakroló, első tárolórekesz motor, hátsó lámpák

Ide hordtam szervizbe

Kárpát u.

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (6) Évjárat 2002
Kényelem (4) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 12000
Megbízhatóság (4) Vezetett km 18000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Grand Voyager Limited Következő autója? Volkswagen Touareg
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mercedes-Benz E 2002 (2005 - 2006)

További ítéletek (64 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)