NEM CSALÓDTAM
Szöveges ítélet
A W210-es nem igaz, hogy rossz Mercedes. Ha megkapja a karbantartást, ha nem olcsó (hanem legalább közepesen drága) utángyártott alkatrészekkel szervizelik, akkor semmi baja egy benzinesnek. A korróziós hajlamáról annyit, hogy tökéletes az alja. 4 maticom feszes és nagyon kényelmes futóművel kényeztet és hóban is hálás. A futómű nagyon csodás, rugózik, masszív, ragad az úthoz. A motor erős a gáz lenyomására szép nagyot lép, zaja alig, ami van, az kellemes dübörgő. Jogosan volt büszke a Mercedes ezekre az újabb a V6-osokra. 2000 után fejlesztették ki, és a korrózióvédelmen is javítottak. 2002 év végéig gyártották. Igazából az autómban ellennék napestig, annyira szeretem. Döbbenetes az a hely és minődég, ami körülvesz. Semmi zörej. Merciből mindig a facelift-eseket érdemes venni, amelyeken javítanak, mindegy melyik tipus és nem lesz gond. Fogyasztása autópályán 130 körül 8-9 között, 90 körül kb. 7-8 liter.
Hibalista
- Valami az autómataváltó és motor közötti elektronika. 10000 huf; generátor 8000 HUF.
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2000 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 300000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 310000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző autója? | Suzuki | Következő autója? | ? |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (10.0/10) |
