Beteges erőművész
Szöveges ítélet
A soros 6 hengeresbe (Carlsson tuninggal) két 270 CDI után ültem bele. Elementáris erő, király 6 hengeres hang, ehhez képest csekély fogyasztás. Eleinte nagyon tetszett. Azonban az E osztály bajai (pl. váltó, viszkokupplung) kijönnek ezen is 150,000 km-től. Aki ezekkel megbékél, imádni fogja. Mindenesetre kompromisszumra tanít. Valószínűleg más lenne a véleményem, ha 0 km-rel vettem volna, és mondjuk 100,000 km-ig hajtom...
Hibalista
- Viszkokupplung, teljesen berázta a kasztnit. A kormányoszlop recseg-ropog. Navi antenna zárlatos lett, azt hiszi, mindíg Lengyelországban van. Keyless Go bal oldali érzékelője elhunyt, csak az indítás funkció maradt meg. Fűtőventillátor nyikorog.
Ide hordtam szervizbe
Pappas
Értékelése: 2
Másik szerelő értékelése
Juhász Sándor, Dabas
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 98000 |
Megbízhatóság | (6) | Vezetett km | 70000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | E 270 CDI, CLK 270 CDI | Következő autója? | W212 250CDI vagy 350CDI |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (7.6/10) |
