A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mercedes-Benz » E (2002-2006)

E E500 kombi 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A Szekrény - régen minden jobb volt?

Szöveges ítélet

Búcsúzom a benzinesektől. Sokat megyek, egyben kell 1000-1500 km-t megtennem. Néha meg van pakolva. Németországot is átszelem, ezért jó, ha meg is tud állni, öröm, ha megy. Mivel az időjárást még nem tudom befolyásolni, kell a négykerék-meghajtás is.

Peugeot-k után szerettem volna egy V8-at, de kényelmeset, ezért lett az E500 5.0 V8 AirMatic 4Matic a választásom. Meg is lehet pakolni, a bőr belső pedig olyan, mint a Peugeot 7-8 évesen. Bár ez ugye 15 évesen került hozzám.

A kényelmi extrák listája 3-4 A4-es oldalt tehet ki. Ebből nem működik kb. 3. Példáula start gomb a váltóban, vagy a navi DVD lejátszója, a beázott antennák a kilincsben zavaróak, de kárpótol a többi dolog, ami jól teszi a dolgát.

Amikor politikusok látogatnak Budapestre, akkor 20 fölé megy a fogyasztás. Tartós magas fordulaton 15-17 körül elmegy, de ezek olyan dimenziók, amiket más autók nem tudnak. Talán 50 milla fölött, de azokat nem venném meg 15 évesen. ;-)

Ez az első autóm, ami:

- 260-ról úgy áll meg, hogy nem kell azonnal féket javítani
- nem pörög el a kereke induláskor a havon, vízen, homokon, nem rángat semmi, az elektronika felügyeli a dolgokat és kész
- Nagy, kocka, könnyű parkolni vele. Nincs lecsapva a széle, nem fut padkára a kerék, és ha le kell rántani a sáv szélére, segít a közepén a csillag.
- Olcsó rá a gumiszett. Sima 17-es. Nem sport, nem spéci keverék százezrekért.

Aki ezt a modellt választja, fontos, hogy számoljon magas költségekkel. Ezek nem időzített bombák, tervezhető költségek. Az én autómba nem azt a váltót tették, amit a gyárban megálmodtak, ezért szétment 3000 km alatt. De 1-ben, 70 km/h-val el tudtam menni a szervízbe vele.

Alapjában véve nagyon kényelmes, csöndes társ. Ha kell, egy vadállat.

Hibalista

- Eddig felmerült költségek: - - Vételár: 2.300.000 Ft - Import, apróbb javítások, gumik, akksik, stb: 800.000 Ft - - 3000 km után a felújított váltó elromlott. Garancia import autóra nincs. Kiderült, hogy rossz váltó volt benne. Váltócsere: 750.000 Ft - - Kulcscsere "keyless"-esre: 260.000 Ft - - 2020.06: osztómű leégett, nem volt benne elegendő olaj. Ha kockásan fordul, irány a szervíz, ez nem Audi! 230.000 Ft - - Benzinpumpa, első légrugó cserés. Gyári kipufogó és féltengelyek még maradhatnak. - - 1 pár légrugó: 350.000 Ft - - Apróbb javítások: - Kipufogó, beömlők, kulcsgombok, lámpapolír, stabilizátorok, kipufogóhegesztés, szelepfedéltömítés - 200.000 Ft - - Az új légrugó ereszt... kétkomponensű ragasztó vagy purhab? ;-) 30.000 Ft - (Ezt vettem, nem vált be, nem vették vissza, telefont se vették föl: http://www.air-suspension-shop.com/Mercedes-E-Klasse-W211-S211-Federbein-Luftfederung-vorne-paarweise-4Matic - - 2 új Arnott első légrugó (bevált) - - - - - - - 5.500.000 Ft után: - - Ami előjöhet: - generátor, kompresszor, hátsó legrugók, fékbetétek. - - Keyless rendszer, hátsó fejtámla motorjai, elem a hátsó gyári TV-be: kényelmi hibák. - - 2020.10.: Kerekeket kell görgőzni. Első felfüggesztés nyüszög, légkondit kell feltölteni, mert kopog a kuplungszerkezete gyorsításkor.

Ide hordtam szervizbe

1. Toldi, München mellett. A legjobb. 10/102. Elektronika: 6/10https://mercedeselektronika.hu/3. Géza a diffi specialista Pomázon 10/10

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2004
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 330000
Megbízhatóság (6) Vezetett km 40000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 14 l
Előző autója? 508 Következő autója?
Ennyire szerette (7) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mercedes-Benz E 2002 (2005 - 2006)

További ítéletek (64 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)