Utak királyNŐje, de ez is viszi a pénzt...
Szöveges ítélet
Vegyes érzelmekkel telített a szívem!
Egy nagyon jó autó volt új korában, ez biztos! Most, hogy már betöltötte a 11-et, érződik az idő rajta és a km-ek, de még mindig összehasonlíthatalan napjaink gagyi műanyag és fautánzatú zörgős burkolatú tucat designel külsővel rendelkező autóival. 4 év alatt ez a 6. autóm, van összehasonlítási alapom. Az autó esztétikai állapota jó, leszámítva a vezető oldali ülést ami a deréktámasznál kidörzsölődött. Nagyon kényelmes, nagy autó, jó menetteljesítményekkel. Azért ez nem nagy csoda egy 3000 ccm turbó dieseltől. Volt 124 300TD, na az volt a csoda a maga korában!!! Vissza az eredeti témához...
Magyarországon használva bőven elégséges az ezüstnyíl ereje. Biztonságos utazó tempója 160-180. Így biztos megáll és a futómű is stabil. De gond nélkül átléphetjük vele a 200-at, viszont 210-nél letilt. Néha amikor elgurul a gyógyszer 200-210 rögzítem a sebességet (tempomat) hátradőlők és gurulok. Nem terheli meg az autót, a hűtővíz stabilan a megengedett ponton marad. Persze ezek Németországi tapasztalatok, itthon szigorúan 130km/h. Hahaha! Városban vegyes stílussal használom. Valamikor csak cirkálok vele és valamikor nem ritka a hű bammeg tempó. Ja és valamikor 2-3 órát állok a dugóban. Így 9,5-11,5 az átlag. A rekord minimum 8,5l/100km, a max. 12l/100km. Néha szégyellem is magam, de majd egyszer kinövöm, a száguldást:) Csupa jó dolgot lehet róla mondani, hiszen Mercedes. Feeling és presztízs az van. Gyönyörű autó!
Igazából olyan meghibásodásról nem tudok beszélni ami a típus hibájából ered. Megyek vele, használom és folyamatosan szervizelem! Autóimmal szemben nagyon igényes vagyok, egy cicergést sem vagyok hajlandó eltűrni. Néha betegnek is néznek miatta, ez van.
Sajnos valamiért minden hónapban legalább egyszer a szervíz vendége vagyok kisebb nagyobb javítások miatt. Kopó alkatrészek. Átlagosan 4000km/hó, de volt 6000 és 10000km is És sajnos ezt nem ingyen csinálják.
Legutóbb piszkos kocsonyás üzemanyagot tankoltam valamelyik benzinkúton és azóta szívok! Így utólag a jó k... anyát annak a kútnak aki ilyen taknyot árul. Megitatnám vele...A lényeg, hogy kipucolták a tankot és kicseréltek mindent amit ki kellett. Megúsztam jó pár 10 ezerből.. De utána megváltozott a világ...azóta amikor elengedem a gázt rángat az autó!!!!!!!!!!
ÉS SENKI SEM TUDJA MITŐL!!!!!!!!!!! Viszont állítólag nem egyedi eset a 300TD típusnál.
Több találgatás és kisérlet született, de mind eredménytelenül.
Több neves szervízbe jártam, de eredménytelenül. Computer, hiba üzenet nincs!
Ezúton szeretném kérni a Mercis társadalom együtt érző tagjait, hogy HELP!!!!!!!!!! Nem szeretném eladni az autót mert imádom, de elég kellemetlen minden megállásnál és araszolgatásnál, hogy rángat a motor. Ha tudtok bármi okosat, akkor légyszíves az aqua.zoli@gmail.com-ra írj! köszi
Nyugodt szívvel nem merem ajánlani, főleg az olyan embernek, akiket nem hatjak meg az autók és csak egy fontos neki, hogy menjen és olcsó legyen. Nekem is az a gondom, hogy autó nélkül halott vagyok és nem engedhetem meg, hogy 1-1napra szervízbe álljon. (Nem vagyok taxis). Mindig azt hiszem, hogy most már mindent kicseréltettem rajta és már nem tud újabb dolog elromlani, de mindig tévedek! Az autó megvan még és minden erőmmel azon vagyok, hogy maradjon is. De azért már játszok az új autó gondolatával. De milyet vegyek, legmegbízhatóbb a Mazda, de nincs diesel automatája és a korosszériája játék a Mercihez képest, feelingről és a komfortról nem is beszélek. Ez igaz az összes japán és koreai típushoz. A németek, meg TDCI, PDTDI, CDTI meg az összes huncutság! Érdekes történeteket hallani! Lehet, hogy még egy W210, csak 280, 320 vagy 430 benyás a biztonság kedvéért! Állítólag azok még jók! CDI kizárva!!!!!!!!!!!!!
Hibalista
- Generátor 60.000Ft
- Klíma kompresszor 100.000Ft 2x a másodikat garanciába a szervíz álta
- Számtalan kisebb és nagyobb apróság ami a korából és a futott km-ből adódik, de a végösszeg több száz ezer forint (~500E)
-
-
Ide hordtam szervizbe
Hanácsek László
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (3) | Évjárat | 1997 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 197000 |
Megbízhatóság | (5) | Vezetett km | 40000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző autója? | W124 300TD | Következő autója? | Toyota Camry ´2003 vagy S80 D5 ´2004 vagy W210 E320 ´2001 |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.5/10) |
