Őrülten szeretem!
Szöveges ítélet
Üdvözlök mindenkit a merci világában. Azzal kezdeném engem már otthagyott a kicsike, de akkor sem adtam el. Eddig két dolgot cseréltem ki rajta. Komplett szívósort, és egy generátort. Állítólag a boss generátor, ami teljesen zárt, 20-30 ezer kilóméterenként cserélni kell a kályha miatt. Utánajártam, és eddig a boss az 150 ah-ás volt, amit kapott az már 190 ah-ás, állítólag ezzel már nem lesz gond, ja és ez már nyitott az eleje, attól függetlenül, hogy vízhűtéses. Az automata váltótól egy kicsit félek,de valaki írja meg, ha tud olyan okosságot, amitől elmegy ugyanúgy 1 milló km-ert. Természetesen 60 ezrenként a váltóba olajcsere...Cdi technika:a pumpára és a csúcsokra ugy lehet vigyázzni, hogy jo kuton, jó gázolaj megy bele. Szerintem adalékot feltétlen rakjatok bele és nem lesz gond. Ha a pumpa szivárog, Budapesti cim 15-35 ezer körül újítják, ami müködik bevált dolog. Futómű rendben, más tapasztalatom eddig nincs.
Sokat vaciláltam milyen mercit vegyek, de egyenlőre ezt mertem megvenni. Eddig szeretem, ha sok 100 ezreket kell költeni egy toyota avensis lesz belőle, de nem szeretném. Ha valakit érdekel egy kis kötetlen beszélgetés a mercik öröméről fájdalmairól az írjon. e-mail: merci@freemail.hu
Hibalista
- Szivósor, generátor
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (3) | Évjárat | 2000 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 151000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 14000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | 190 d, c220 d | Következő autója? | Ráncfelvarrott 211 220 cdi 170 le |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.9/10) |
