A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mercedes-Benz » E (1995-2002)

E E50 AMG 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

Nincs lehetetlen

Szöveges ítélet

2010 év elején sikerült hozzájutnom, ehez a viszonylag jó állapotú darabhoz.
Ha ilyet akarsz venni nehéz lesz.. álltalában 2-3 darab eladó van itthon. Amikor én vettem volt 1 olcsóbb ami törött volt, de a kereskedő ezt magától bevalotta ( nem minden kereskedő ilyen :) ) szépen megvolt csinálva az autó szinte észrevehetetlen volt, felszereltségben gyengébb volt (anyós ülés nem volt elektromos, hátsó ülések nem votlak fűthetőek), a levegő befújó fordulatszámszabályzása nem működött, így elindultam a piacon legdrágább e50 ért. Nos ez a kereskedő inkább a totál ellentéte volt az előzőnek. Már az gyanús volt, hogy 98as volt a kocsi forgalmi szerint, de én úgytudom 97végéig gyártották az e50 et utánna e55volt. Az autóról gyönyörű képek voltak fent (2006 os képek voltak) viszont ami ott megjelent ( 2nap várakozás után ) az valami egészen más volt. Doblemezek hiányozva, csomagtartó rohadva, hátulja megütve,hátsó ülés pokróccal letakarva (kivolt égetve mindnehol) és a vezető ülésen a hasított bőr fogalma új értelmet nyert :) hatalmas csalódás kisem próbáltuk az autót ezek után. Így megvettem ár szerint középsőt 97es 4ülés fűtéses GPS es gyári magnóval, 2elektromos üléssel, hátsó ablakemelő hibával ( ebayról 10eft ), lámpamosóhibával. gyári Bose hifivel cd tárral.
Hazahoztam irány a szerviz átnézésre, hibátlan futómű,műszerfalvilágításcsere (2-300ft / égő), és úgy éreztem jár neki 1 váltó olaj csere ( bár felhívtam a papass-t ők állítják az első csere után soha nem kell benne cserélni és náluk regelve volt az autó és ez náluk megtörtént 2000 környékén), de azért én lecseréltettem biztos ami biztos :) 1évet állt a kereskedésben a kocsi így a klímáját is tölteni kellett, de szerencsémre nincs hibája ennyivel megúsztam. Katalizátor az nálam sajnos tönkre ment ki kellett vágatnom mert horror áron van csak az eredeti, utángyártottat meg senki nem javasol 1-2 évnél úgysem bír többet alapon. Másra eddíg nem kellett költenem kipp-kopp.
Az 5.0 V8 347LE 480NM/3750 mindenki arcára mosolyt csal ez tuti :) egyszerűen azt érzed benne hogy nincs lehetetlen, ha kell a mutató az utolsó számjegy 280 fölé megy és még itt is sávot váltasz. Van még ebben 1hidraulikus gombnyomásra keményíthető futómű ami kanyarokban nagyon jól jön. Az autómata váltó egész gyorsan veszi a lapot ha kell 2-3 at is visszadob. 220-230 utazónál belerúgsz a pedálba és azonnal dobja vissza és teszi a dolgát 265-270 nél rakja el 5be. 50km/h nál városban egyébként 1300at forog. De tudomásul kell venni, hogy ez nem 1 versenyautó. Kijutottam
vele pályára és az első kanyar majdnem csak gumifallal végződött. Kormány elteker autó szépen ment tovább a nagy súly simán eltolta az elejét, pedig szinte új gumik vannak rajta. Szóval sosem lesz 1 versenyautó, de a hétköznapokban közúton talán nem is kell 90fokos kanyarba becsúsznunk vele :) és akkor nem sok ellenfél marad.
És akkor marad a fogyasztás amit mindenki megkérdez ha a kocsi szóba kerül, hogy úristen ez mennyit eszik... hát mihez képest... én mindíg decire tudom mennyit fogyaszt teli tank óra nulláz és ismét telitank. Gyári kiskönyvében városi fogyasztásra 15,7 liter van megadva amit lehet teljesíteni könnyedén. Távon ez lemehet 10-11 literre is, ha valaki tudja használni a tempomatot 100al :) Van egy 3000v6 twinturbós jappánom is, az többet eszik mindenféle körülménynél, én így kellemesen tudtam csalódni ezekben a fogyasztási értékekben.
Szervízben szerintem érdemes apróságokkal is eljárni pl ha 1 ajtókárpitot kell levenni akkor jó ha az úgyis van visszarakva. Persze nem olcsó 1márkszervíz, de szerintem azt az oldalát kell nézni, hogy mikor elfordulsz 1 pillanatra és visszanézel már kivan szerelve a dolog és nem az megy hogy na Lalikám szólj már a Józsinak melyik csavart is kell kicsavarni című műsor megy.

Hibalista

- Műszerfal világítás, hátsó ablakemelő, hátsóajtó kilincs,lámpamosótartály,

Ide hordtam szervizbe

Székesfehérvár Merci Service-Trans Kft 22/507-349

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 1997
Kényelem (10) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 210000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 0
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 14 l
Előző autója? 220D Következő autója? s500
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mercedes-Benz E 1995

További ítéletek (139 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)