A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mercedes-Benz » E (1995-2002)

E E250 Turbodiesel 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Nem olyan rossz ez!

Szöveges ítélet

Az ott kezdődött, hogy a román határ mellett felnőve a 116-os 123-as 126-os trió bele égett a retinámba, én már akkor mondogattam Apámnak, ha egyszer meglesz a jogosítványom, lesz egy ilyen autóm. Apám jellemzően legyintett egyet az 1.6-os puruttya dízel kettes Golfjából: ,,persze, majd jól lezabálja a gatyádat” mondta. Aztán bumm, eltelt pár év, Apám felfejlődött az ötös Golfig, nekem jogsim lett, munkám is, a fentebb említett triók mocskos drágák lettek, kellett egy kocsi (mer’ mér’ ne...). Vettem is egy 124-est ami természetesen a saját magam ellensége lett. Dehát ahogy mondani szokás, kis pénz kis foci...

A 124-es eladása után következett egy év F Astra élet. Neki köszönhetően tudtam spórolni, és egy év koplalás után, éjjel nappal a Ha.hu-t bújva, rengeteg pudvás lefosott ,,háromszor kilakatolt de már megint szétrohadt” kancsal szemekkel árválkodó példányt megnézve megtalátam Őt, egy 1998-as E250 om605 motorkódú turbodiesel-t Avantgarde felszereltséggel. Magánszemély hirdette, olaszországból első gazdától behozott, szerencsére rozsdamentes, eredeti rádiós, minden hozzá tartozó papír, gyári Merci csillagos kulcsokkal, három kulccsal, gyári pótkerékkel, gyári alufelnikkel, Avantgarde felszereltséggel 1.1 millióért hirdetve. Elmenni, meglátni, bele szeretni, elhozni.
Azóta eltelt több mint két év, és azt kell mondjam hogy még mindig szeretem. Pedig mikor az aprócska udvaron beröffen, büdös mint egy MTZ viszont úgy ketyeg mint egy zsebóra. Baromi kényelmes, a beltere iszonyatosan tágas, öt személlyel is bátran vállalható! Nem is csoda, hisz a 126-os kabin méretét tuszakolták bele.
Az autót cirka 280.000 km-rel vettem meg, most 310.000-nél jár szám szerint, de ha ez kamu, a valóságot csak az autó tudná megmondani...
A belseje hihetetlenül tartós. A kormány még ennyi km után sincs igazán megkopva, a bőrülések nincsenek kikopva, van tartásuk és feszesek. A kényelmet szerintem nem kell leírjam, hosszú utak megtétele után sem érzi az ember azt hogy el van macskásodva.
Mint Avantgarde, az ember arra következtet hogy fullos felszereltség. Nos, az enyém nem ilyen. Csupán ültetve van, digit klíma, teljes bőr belső, négy elektromos ablak meg egy-két elektromos kényelmi- és biztonsági funkció, és egy 5 gangos váltó került bele. Utóbbit az elején bántam, mert a Mercedes mégis csak egy automata váltóval az igazi?!
De vásárlásnál inkább az állapotot tartottam lényegesebbnek, sem mint az extralistát.
Mostoha sorsa ellenére nem olyan rossz mint amilyennek leírják, sőt! Ha az ember kifog egy valóban megkímélt rozsdamentes példányt, hosszú-hosszú évekig autó lesz. Csak ehhez az állapothoz az ilyen 400-500 ezres ,,filléres” ajánlatokat talán jobb elkerülni!

Sokan fikáztak miatta hogy voltam képes kiadni 1.1 milliót egy 20 éves autóért?!Megőrűltem? Miért nem vettem egy 2008-as Fiat Puntot? Még pénzem is maradt volna... és stb.stb.stb.
Azt kell mondjam hogy egy cseppet sem bántam meg! Most 22 éves, köszöni jól van, rozsda még most sincs, a forma és a buta pofája örök, soha meg nem öregedő! Kényelemben, tartósságban egy-két mai autót vígan körbe pisálna, ehhez természetesen gazda szeretet is kell!

Hibalista

- Több mint két éve van nálam az autó, komolyabb meghibásodásokat nem produkált. Csupán kopó, elöregedő alkatrészek. Gondolok itt a lengőkarokra, vagy pl. egy összefolyt automatikusan sötétedő külső tükörre.
- Volt egy (vélhetően) dugulás problémája, amikor sebességváltáskor a motor erőteljesen felordított, megnövekedett a fordulata, ezután semmi mást nem csinált. Szerelőmhöz elvittem, ekkor újból szűrőcserék, kitakarított 1-2 csövet, és azóta a probléma megszűnt. Volt egy izzító gyertya baja is, kissé köhögve, de a legnagyobb hidegben is képes volt indulni!
- Olajcsere nálam szigorúan 8-10 ezrenként!
- Jelenlegi problémája egy jobb hátsó szilent kopogás, hála a klasszikus minőségű utaknak, és a 18”-os felniknek...

Ide hordtam szervizbe

Cs.Gy Merci szakihoz, meg mikor kihez. Van egy-két hozzá értő Mercis cimbora akik segítenek ha baj van/volt. Bár, ez idáig csak sztorizgatni, egymás lomját végignyálazni jártunk össze! :)

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 1998
Kényelem (10) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 280000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 8388607
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Astra F X17DTL Következő autója? W211 270 CDI
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mercedes-Benz E 1995

További ítéletek (139 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)