A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mercedes-Benz » E (1995-2002)

E E 270 CDI T Aut. 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Mozdony

Szöveges ítélet

Hirtelen megszaporodás miatt családi autó kellett a Clio helyett. Na persze ha valaki akkor azt mondja hogy egy E kombival fogok vonulni, kiröhögtem volna. Abszolút nem stílusom a Mercedes, fiatal vagyok és egy cseppet sem konzervatív, de gyorsan kellett egy autó és akkor ez tűnt a legjobb választásnak. Valószínűleg nem családi autónak készült, hanem vontatónak de attól még minden célra megfelel. Arra használom amire készült, hosszú és nagyon hosszú utakra. Rendkívül kényelmesek az ülések, kifogástalan az ergonómia és az éjszakai vezetésre is tökéletesen felkészített az autó. (sötétedő belső tükör, a műszerek diszkrét megvilágítása, stb.). A helykínálat elöl-hátul nagyvonalú, semmi sem nyomasztja az utasokat. A kapcsolók tartósnak, a berendezések masszívnak tűnnek. Ha negatívumot kellene említeni talán csak a szakaszos ablaktörlés intervallumának szabályozhatatlanságát tudnám felhozni, ami már akkor is alap volt 3 kategóriával lejjebb is. Ezek szerint nem gondoltak azokra akik esőszenzor nélkül kérik az autójukat. Az egykaros ablaktörlő valóban nem a legjobb, viszont ha megvárom míg jó vizes lesz a szélvédő, óriásit lehet vele locsolni jobbra, fejmagasságba. További negatívum, hogy képesek voltak egy kiváló, ezer eurós, MB feliratú, egyébként Becker gyártmányú navigációs fejegység mellé a létező leggagyibb, minősithetetlenül szarul szóló hangszórókból kb 10 db-ot beszerelni. 2 jó helyett...
A biztonsági felszereltség teljes. Az ESP kikapcsolható, de bekapcsolva is van egy jó kis spétje. (manapság: sportosra van hangolva) Az automata váltó visszafelé lassan kapcsol, ami eleinte veszélyesen zavaró volt, de mostmár számolok vele. Sajnos a mai napig nehéz úgy gázt adnom, hogy csak egyet kapcsoljon vissza ha már muszáj. Szeretnék eloszlatni minden kételyt a hátsókerékhajtással (HKH) szemben. Egy bizonyos teljesítmény felett - és úgy gondolom hogy ez a 170 LE már éppen efelett van - egyszerűen jobb a HKH és érdemes felvállalni a vélt vagy valós hátrányait. Nem akar a kormány kiszakadni a kezedből, semmi sem befolyásol az ív megválasztásában és a kigyorsításban. Nagyon jól rá lehet érezni arra a pontra amikor kanyarban már a teljes gázt ráteheted, és az érzés jó. (a Teremtő is örül) Friss havon, irreálisan meredek emelkedőn úgy ment fel, hogy visítoztam örömömben. Hozzá kell tennem, hogy a létező legjobb téligumikon. A 270-es motor ereje minden helyzetben elegendőnek bizonyul, hozza a nagy dízelek fölényességét. Az öthengeres morajlás 3500/perc felett egyenesen vérforraló.
Az autó egyébként meglepően jól terelgethető, a hatalmas átmérőjű kormánykereket meg lehet szokni. BMW-m még nem volt ezért nem érzem indirektnek, vagy öregesnek, jól megfogom a kormányt, berántom az ívre, és szépen karcol. A fék jól adagolható, teljes terhelésnél, kánikulában is jónak tűnt. A közel ötméteres hossztól sem kell megijedni, az első kerekek bizarrul ki tudnak tekeredni és emiatt a fordulókör meglepően szűk. Viszont a nagy hátsó túlnyúlás miatt seper a fara. Pont ez a nagy hátsó és a rövid első túlnyúlás az ami miatt olyan baromi dögös az autó sziluettje oldalról. Egy igazi, férfias Túraautó. Kanyarban, lehetőleg szerpentinen, magát felfelé tolva néz ki igazán jól.
Fogyasztás városban szigorúan 10 l felett, nagyon rövid téli utakon akár 18 l, nyugis főutakon akár 5.6 l. Nagyon nagy átlagban 7,7 l/100 km.
Összességében egy kiváló autó lehetne mert erős, kényelmes, praktikus, akár perverzül is szerethető DE: 7 évesen mindenhol kikezdte a rozsda!!! Persze lehet hogy szakszerűtlenül volt javítva törés után vagy az előző tulaj bérelt parkolója hullámtörő mellett volt de akkor is... Egyszer már meg is állt alattam, soha nem derült ki, hogy miért. Hiába, ez már nem az a Mercedes ami a W124-es volt. Igazi tömegtermék, ami már egy kicsit hülyének nézi a vásárlóját. Nehéz lesz megválni tőle, de örök darab nem lehet belőle, mert szívtelen vezetés alatt készült szenvtelen vásárlóknak, limitált időre. Az igazán nagyot az szívta aki 15-ért megvette, én 3,5-ért nagyon nem szídhatom. Felejtsétek el a szériát, W124-et vegyetek!!! Amivel a W210 több, arra senkinek sincs igazán szüksége.

Hibalista

- Szívósor, első helyzetjelző folyamatosan, külső hőmérő kijelzője, szivargyújtó.

Ide hordtam szervizbe

guru

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2001
Kényelem (10) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 140000
Megbízhatóság (7) Vezetett km 31000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Clio Következő autója? Legacy
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mercedes-Benz E 1995

További ítéletek (139 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)