Minden szép és jó, csak ne rozsdásodna enyire
Szöveges ítélet
Ez egy nagyon jó,megbizható,kényelmes és elegáns autó. Sosem volt törve. Mióta nálam van garázsban alszik. Minden jó és szép lenne Ha... És itt van az igazi probléma. Kezdődött egy csepp kerékívnél található rozsdával. Mivel erre egyébként is kényes vagyok, nem csak külsöleg megjavíttattam, hanem leszedettem a sárvédőt, és akkor eltőárult a szomorú tény. A sárvédő egy W124-es mellé rakva szinte súlytalan, nincs is semmiféle védő bevonat a belsején (na jó van, de az max a negyede a 124-es sárvédöjének. Ez sajnos az egész autora igaz. Szinte mindenhol felfedezhető már a rozsda pirje. Mikor ezt észre vetem, elkezdtem direkt keresni. Olyan helyeken ahol nem is várnám, rozsdásodik. Elötte egy 250-e W124-esem volt. Ez ahozz képest csak halovány utánzat. Egész biztos eladom, mert már rég megbántam a cserét. Mindenesete ez a motor klaszsokkal jobb mint a 250-es (hogy ugyan olyan tartos-e azt nem lesz modomban kipróbálni). Minden modernsége és egyébb elönyét elismerve szerintem a W124-es a jobb autó.
Persze ha hozzájutnék egy kíválló, megkimélt darabhoz, és minden védelmet amit a gyárban lesporoltak (fölg az alváz és üregvédelmre gondolok) potolnám + rendszeresen garázsban tudnám tartani (mint ahogy most is) akkor ilyet vennék mégegyszer, de azt hiszem nagyon sokáig kellene keresnem mig találnék egy ilyet.
Hibalista
- Apróságok. Belső lámpa kapcsoló, nem gyári risztó, Szilentek hátul.
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 1996 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 210000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 10000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | E250 D | Következő autója? | Egy W124-es 250-es de az utolsó sórózatbol (1996) |
Ennyire szerette | (4) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.5/10) |
