Megbízható munkatárs
Szöveges ítélet
300000 km(!!!) 3 és fél év alatt és nem hagyott cserben 1x sem,de ez lehet,hogy csak nekem furcsa mert elötte BMW-m volt :-). Az adagoló okozott egy ízben izgalmasabb és drágább pillanatokat de azon kívül az összes többi probléma kiszámítható volt. Az autó egyébként taxi úgyhogy napi 10-12 órát üzemel. Ami kifejezetten idegesítő viszont,hogy a kormány nagyon erősen kopik és pár óra tekergetés után úgy nézek ki mint 1 bányász. A másik pedig az ülések mechanikája el van fáradva és állandóan utána kell állítgatni.
Hibalista
- adagoló elektronika 160000,-
- turbo felújítás 90000,-
- kormánymü felújítás 40000,-
- ablakemelö szerkezetek(összes) 25000,-/db
- hütő 20000,-
- elsö fényszórók 20000,-/db
- klmakompresszor javítás 50000,-
- +kopóalkatrészek (fék,futómű,motortartóbakok)
Ide hordtam szervizbe
saját szerelö
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 1998 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 150000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 300000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | 525 tds | Következő autója? | Mercedes E200 cdi |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.3/10) |
