Lassan de BIZTOSAN!!!
Szöveges ítélet
19 éves voltam amikor a nagybátyjám felkeltett vasárnap reggel hétkor h azonnal menjünk ki az autópiacra mert van egy ilyen merci eladó nagyon jó áron. El is mentünk apuval megnézni. Mivel nekem f astrám volt (amit nagoyn szerettem mert egy nagyon baró autó) az sem érdekelt volna 19 éves fejjel ha ennek a mercinek fából lett volna a kereke akkor is kellett volna.
Hát nekem annyiból állt a kipróbálás h azzal voltam elfoglalva h nézegetem a célzókeresztet a kocsiból nem nagoyn érdekelt a többi. Na ez volt a baj.
Ezt a 200 cdi motoros E mercit annak ajánlom aki se nem siet sehova se nem szeret száguldozni meg gyorsulgatni. Mert egyikre sem jó. Jó mondjuk nem erre van kitalálva de azért elég cinkes h egy szaros suzuki is legyorsul és nem csak a rajtnál...
Viszont ami nagyon jó benne h kb annyi hozzá az alkatrész mint az f astrához. Szerintem nagoyn jó a fenntartási költsége a kocsinak. Szóval seni se féljen h luxusautó és biztos drága fenntartani hát NEM.
Megbízhatóságilag le is kopogom nagoyn jó és itt jön a mercedes lényege: 420 000 km van benne és sose hagyott cserbe. mindig indult és mindig elvitt ahova akartam. És a hideg sem baj neki induláskor. Mondjuk a negatívum az az h (gondolom a sok km miatt) eléggé rázza a motor a kasznit alapjáraton.
Amúgy fiataloknak azért ajánlom egyedül mert olyan szinten bejön a csajoknak hogy egy " fekete kereklámpás mercid van" hogy nagyon;)
Amúgy a csomagtartó nagy, belül is hatalmas tér van mind elől mind hátul. Amikor haverok 5-en ülünk benne senki sem panaszkodik hogy nem fér el. Sőt volt olyan is hogy 12-en ültünk benne de azt az estét nem részletezném :)
Szóval ajánlani tudom csak az autót mert strapabíró, olcsó fenntartani, hatlamas, tekintélyt parancsoló és egy szép nagy felnivel és sötétítéssel nagyon dög.
Viszont mindenki nézze meg ha volt taxit vesz mert ott biztos h nagyon sok futómű lakatrészt kell majd cserélnie.
na kb ennyi
JA ÉS EGY NAGYON FONTOS DOLOG!!!
Az izzítógyertyák... nagyon fos mert ha úgy járnak mint én h a 12 év alatt nem lett cserélve egyik sem akkor készüljenek arra h beletörik amikor kiveszik. ez típusbetegség. szóval ha nem jön ki azzal az erővel amivel már ki kéne akkor hagyják a francba és várják meg amikor nem indul már be a kocsi. és akkor ha beletörik akkor hengerfej le stb... ha nem akkor mázlid van.
Hibalista
- Igazából ezek a sok km miatt voltak: - - -lengéscsillapítók ( sachs márkájú a 4 db nem volt 40 ezer forint) - -bal első rúgó eltört ( elég valószínű h sose cserélték ki) - -a váltónál (kéziváltó) valami apró kis valami eltört és egyesbe maradt a kocsi ( alkatrész került kemény 500 forintba) - -termosztát - -kutyacsont - - váltótartó bak
Ide hordtam szervizbe
egy erzsébeti srác. jól dolgozik és tistzességes, nem veri át az embereket. márkaszervízbe sose vinnék autót. trehány az összes és 5-ször annyit kérnek de ez magánvélemény.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1998 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (4) | Km vásárláskor | 400000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 30000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | astra f 1.6 | Következő autója? | clk vagy pedig valami jó kis sport kocsi |
Ennyire szerette | (6) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.1/10) |
