A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mercedes-Benz » E (1995-2002)

E E200 CE 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Gyönyörű, megbízható, de nagyon meg tud szivatni...

Szöveges ítélet

Mindenféle műszaki paraméterek sorolása, és a gép istenítése helyett álljon itt az én történetem... Sosem voltam rajongója a Mercedeseknek, őszintén bevallva talán taxin kívül nem is ültem benne, de a 124-es mindig nagyon tetszett. Nem beszélve a coupéról... Az én mercis történetem ott kezdődik, hogy eszemben sem volt autót venni... Szóval egy kávéház teraszán ültem, és begördült a tulaj egy elképesztően szép állapotban lévő kék metál coupéval... Megdícsértem neki, mire mondta, hogy próbáljam ki nyugodtan. Persze nem ellenkeztem... Hát az autó úgy szíven talált, ahogy kell... 245- ös felnikkel (hátul), fekete bőr belső, B oszlop nélkül, és ahogy a kezembe adta az automatika a biztonsági övet, az sokkolt rendesen. Szóval, amikor visszavittem, a tulaj mellékesen megjegyezte, hogy amúgy eladó, ha érdekel... Hát érdekelt... Abban a pillanatban végifuttattam az agyamon a lehetőségeket, hogy miként juthatok hozzá. A lényeg, hogy végül is megvettem, anélkül, hogy bármilyen háttérinformációval rendelkeztem volna a típusról. Aztán elkezdtem használni, és azt nyújtotta, amit amúgy vártam tőle: kényelmet, nyugodt tempót, megbízhatóságot, hangtalan suhanást. Ez így ment nagyon sokáig, és erősítette bennem azt a meggyőződést, hogy ez örökké megy, semmi nem romlik el rajta. Már vagy egy éve használtam, és a kötelező szervizeléseken kívül tényleg nem látott szerelőt, de egyszer csak lelassult, a középső két henger nem akart menni... A szerelő srác megnézte: nincs szikra. Először a gyújtótrafóra gyanakodott, majd bebizonyosodott, hogy igaza volt. Szóval a gyújtótrafó tönkrement, de egyúttal megölte a gyújtásvezérlő computert... Végigjártam vagy tíz autóvillamossági szakembert, minegyik azt mondta, hogy nem javítható, cserélni kell. Hát erre nem számítottam, arra meg főleg nem, hogy a Mercedes szervízben valami 570.000 forintos árajánlatot mondtak... Hát majdnem belehaltam. Aztán végighívtam az összes magyar Mercedes bontót, de ilyen típusú computert sehol nem találtam. Kerestem neten is, meg a német sógornőm révén Németországban is használtan, de semmi eredmény. Nagyon el voltam keseredve, mert hatalmasat csalódtam, hogy az eddigi gondtalan autókázásnak ekkora az ára... Aztán amikor már minden reményemet elvesztettem, véletlenül találtam egy törött coupét, ugyanilyen motorral. A tulajtól meg akartam venni a computert, de azt mondta, hogy anélkül semmit nem ér a motor, mit kezdene vele... (milyen igaza volt). Szóval meg kellett vennem azért a kis szar dobozkáért az egész komplett motort. A szerelő betette a computert a kocsimba, és ment. Hát itt tartok most... A kocsit amúgy tényleg imádom, egyszerűen leírhatatlan élmény vezetni. Értem én, hogy miért istenítik annyian annyira a Mercedeseket, de a bizalmam azért jócskán megrendült... Ha ez a computeres malőr nem lett volna, biztosan azt írom, hogy a világ legjobb, legszebb, legkényelmesebb, stb. autója, így viszont csak szeretném remélni, és nagyon bízom benne, hogy ez a computer már nem adja meg magát... Kár lenne, mert amúgy a motorja olyan, mit egy Doxa óra, az olajszint egy periódus alatt hajszálnyit sem csökkent. A műszakin és zöldkártya- vizsgálatokon állítgatás, szerelés nélkül ment át... Ilyenkor hajlamos vagyok azt gondolni, hogy mindenki hülye, aki nem ilyennel jár (olcsóbb, mint egy két éves Swift). Adja ég, hogy most már csak szép élményeim legyenek vele...

Hibalista

- A gyújtásvezérlő computeren kívül semmi, de az nagyon és fájdalmasan

Ide hordtam szervizbe

Egy rokon srác, nnagyon megbízható

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1995
Kényelem (10) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 260000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 20000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 10 l
Előző autója? Escort Következő autója? Esetleg egy Renault 4-est második autónak...
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mercedes-Benz E 1995

További ítéletek (139 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

550 ezer után!!!

E e220 d - 1998
2010.11.17 170000   -

650 ezren túl...észcakkmegyenmegyen!!!

E 220 diesel - 96
1999.11.30 327000   3,7

A "hétfői" autó

E 2,4 - 2002
2008.04.11 41000   3,0

A 10 éves luxus is luxus

E E 200 - 1998
2007.12.08 6000   3,5

A Big Attack!.A Szerelem!.

E E 290 - 1996
1999.11.30 100000   3,0

A Dögös Tökös

E E 280 Avantgarde - 2000
1999.11.30 35000   4,0

A Jel

E E 300 TD Avantgarde - 1999
1999.11.30 38000   2,0

A MEGBÍZHATÓ TÁRS

E E-240 AUTOMATA - 1998
2008.04.09 50000   1,5

A NAGY TÚRÁZÓ

E 220CDI - 1998
1999.11.30 160000   2,0

A hadak rögös útja(után)

E E220D - 1997
2008.03.02 350   -

A hercegnő még mindig hódít

E E 250D - 1996
2009.01.20 5000   4,0

A jó öreg DOXA:)

E 220D - 1996
2009.01.15 38000   4,0

A legharmonikusabb

E E-230 - 1996
1999.11.30 90000   1,0

A legmegbízhatóbb autóm e230 4seb automata

E E230 elegance - 1995
2009.06.25 60000   -

A lehető legjobb választás E230

E E230 elegance - 1995
2009.06.26 60000   -
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)