A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mercedes-Benz » E (1995-2002)

E E 290 TD ELEGANCE 

Az ítélet értékelése
3,5(2 db)

Ezüst Gyöngy

Szöveges ítélet

Az autó 2005-ben került hozzám. Németországból hozta be az előző tulaj, mikor megláttam nagyon megtetszett patyolat tiszta volt. A gondok csak ezután jöttek mivel kiderült nem nagyon költött rá így sajnos én szívtam meg a szervízköltségeket! Az egész már hazafele kezdődött letiltott az autó 3 ezres fordulatnál és nem volt teljesítmény lomha volt. Elvittem a Kárpát utcába állítólag azt mondják ez az ország legjobb Mercedes szervize, aztán rákötötték a számítógépet valamit buziskodtak az autóval, próbálgatták, szerencsétlenkedtek vele aztán a sok próba után semmit se tudkat vele kezdeni de ez persze 25 ezer Ft-ba került!Vittem más szerelőhöz is de senki se tudta mi a baja, nagyon kiábrándultam az autóból. Aztán felkerestem Fehérváron egy szerelőt aki a taxiállomáson dolgozott, sokat szerelte már ezt a típust és 124-es Merciket. Arany keze van az autókhoz főleg a Mercedeshez. Rátalált a hibára, az autó valószínűleg törött lehetett és félre voltak dugdozva a kábelek ezért tiltott le a gép. 20 ezer Ft-ért megcsinálta aztán repeszthettem vele Rendbe hoztam (a karosszériát kivéve, ez majd még egy későbbi téma) és egy megbízható autó lett belőle, ez volt az első komoly autóm és a korábbi kellemetlenségek ellenére nagyon bele is szerettem:) Nagyon erős ,elnyűlhetetlen motor és jó váltó hihetetlen nagy nyomaték,a kategóriájába sok más típust meg lehet vele fogni, és ami számomra nagyon fontos az autó fogyasztása, kicsit hihetetlennek hangzik de amikor én vezettem nem kínoztam 90-100-as utazóval 5-6 literrel beérte ami elég jó egy 2,9 literes, 1540 kg-os autótól!!! Persze ha nagyobb fordulaton használjuk ez csak feljebb megy:) Egyedi megjelenése volt a 17-es alufelnikkel, amikor végig mentem vele az utcán sokan megfordultak utánam. Azt hiszem nem túl drága egy ilyen autó persze kerülni kell az olcsó lelakott roncsokat. Egy élmény egy körlámpás Mercivel utazni ezt az élvezetet, magabiztosságot,és megfizethető szolid luxust és eleganciát nem sok más autó tudja, akinek Mercije van az tudja miről beszélek. Viszont jól át kell nézni ha valaki mégis egy ilyesmi típusban gondolkozik nehogy baj legyen!!! Itt konkrétan a W210-es Mercedes típushibájára gondolok ami a korrodáció.A karosszéria hanyag lekezelése, egyáltalán nem Mercedes minőség a kasztni. Igen jól írtam mert ezek a Mercedesk csúnyán tudnak rozsdásodni!!! Lehet az akár E320cdi vagy E280 stb. Sajnos a 95-től 2002-ig gyártott E osztálynak ez a nagy hátulütője.Ezt tapasztalatból mondom hiszen az enyém is sajnos elég szépen nekiállt rozsdásodni :(

Korábban már írtam az autóról még mindig kifogástalanul működik. Azóta sikerül megcsináltatnom a karosszériát ami 3 hetes munka volt és 500 ezer Ft-ba került!!! Nincsenek csúnya rozsdafoltok, korrodált sárvédök és küszöbök. Felkerült az autóra az elrettentő gyári AMG jel is :) Aztán rá 2 hétre találtam egy adagolót is, egy roma sráctól vettem meg 90 ezer Ft-ért :) Az enyémnek az volt a baja, hogy rossz gázolaj lett beleöntve és valamit szétbaszott, olyat csinált az autó hogy melegen alig akart indulni és néha menet közbe megállt hidegen. Ki lett cserélve az is szóval tökéletes. Az autó napi használatban van jelenleg 353 ezer km van benne a kopó alkatrészeken, kötelező olaj és szűrő cseréken kívül nem kellett komolyabb összeget rákölteni. Sokan azt mondják hogy az utolsó igazi Mercedes a 124-es, de szerintem meg a W210-es. Ha odafigyel az ember rá nincs komoly probélma vele, időben kell elvégeni a kötelező szervizeket. Úgy tudom az utódja már nem ilyen kezes bárány (agyon elektronikázott)

Hibalista

- Izzók az összes ,szilent blokk és a kormány összekötő,lengés csillapító (jó magyar utak),adagoló (rossz gázolajnak köszönhetően :S ) - Kipufogó megadta magát leszakadt a dob 5 ezer Ft-ért megcsinálták - A lökhárító alján a spoilert sikerült eddig 3szor leszakítanom...

Ide hordtam szervizbe

Ezt inkább kihagynám...

Értékelése: 3

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 1996
Kényelem (10) Használati időtartam 6 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 240000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 113000
Szerviztapasztalat (3) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Sprinter Következő autója? Volkswagen Phaeton 5.0 TDI :)
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mercedes-Benz E 1995

További ítéletek (139 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)