A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mercedes-Benz » E (1995-2002)

E 3.2 4matic 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Ekkorát még nem csalódtam! pozitívan :-)

Szöveges ítélet

Nem is tudom hol kezdjem. Talán ott, hogy a hidegrázás kerülgetett mindig a Merciktől. Soha nem kedveltem ezeket az autókat és nem értettem ezt a "németautóbuzulást" sem.
Tavaly év vége felé szerettem volna egy jó és olcsó autót, ami ide-oda rohangáláshoz megteszi, de ha a család is éppen velem jön, akkor elférnek benne.
Beírtam a HaHu-ba, hogy max 1.5 milla és kitűnő állapot + benzines. Nem akartam a régi turbós dízelekkel bajlódni. Egy egyszerű benzinest szerettem volna. A fogyasztás nem volt szempont, de azért ne 30 litert kajáljon. Jöttek is szépen, sorban a hirdetések. Nem is néztem japán-francia-olasz autót (a japán a sok belső műanyag ill. magas alkatrészár miatt nem érdekelt, az olasz-francia pedig nem tetszett). Olyat szerettem volna, amiben kényelmesen és nyugodtan elüldögélhetek vezetés közben. Olyan legyen az autó, amihez nem arany áron van az alkatrész, de ne egy Fiesta legyen.
Volt sok szép BMW, Opel, Volvo, VW, Audi, Saab és Mercedes is. Hátsó meghajtást megint nem szerettem volna, mert télen nem akarok szenvedést, pedig imádom a régi 7-es BMW-t. Kár, hogy nem gyártottak belőle összkerekest :-(.
Szóval, ahogy nézegetem a hirdetéseket, látom a sok W210-es Mercit. Volt egy, amire azt írták, hogy nagyon szép állapotban 860e-ért. Folyamatosan szervizelve stb. Na jó, gondoltam. Megnézem.
Egy budai fickóé volt, aki imádta a Merciket és egy igazi megszállottja volt a márkának, csak úgy, mint a fiai is. Tényleg szép állapotban volt az autó kívül és belül is. Majdnem, mintha új lenne. Pedig sem fényezve nem volt, sem polírozva, sem újra bőrözve (minden bőr belül). Szóval, nagyon egyben volt a kocsi.
Ahogy hazamentem, elkezdtem bújni a netet az autó hibáit keresve. Nagyon sok rosszat írtak róla. Így rozsdásodik, úgy rohad és ez olyan szar, hogy még a Mercedes is szégyelli magát miatta stb. Gondoltam, hogy visszamegyek és most már tüzetesebben átnézem az autót az olvasottak alapján. Így is rendben volt. Sehol egy rozsdafolt és végig szervizelve volt az autó. Mi bajom lehet?! (megjegyzem, hogy nagyon rusnyának találtam az autó küllemét).
Minden autóra kell költeni, mindegy, hogy új vagy régi, ezért nem tojtam össze magam a szervizköltségek miatt. Ennyiért ajándék az autó, így megvettem.
Eddig ca 15-20 autóm volt életemben. Voltak-vannak (nagyon)drágák és kevésbé drága autóim is. Van összehasonlítási alapom az autókat illetően.
Meg kell hogy mondjam, ekkorát én még autóban nem csalódtam! Pozitívan.
Annyira jó még ennyi év után is, hogy mindig nagyon imádom vezetni. Az a csend és nyugalom, ami vezetés közben ér, az ennyiért ingyen van. Minden extra benne van, ami nekem kell (szinte full-os a biztonsági eszközök terén is). Nagyon jó a felhasznált anyagok minősége is. Ennyi év után sincsenek elhasználódva a bőrülések vagy a jármű kezelőszervei. Hóban az összkerék remekül teljesít, az ESP pedig végzi a dolgát. Van és volt is több öszkerekes autóm (Defender, Discovery), de ez aszfaltra teljesen rendben van. Nem sportautó, de nem is annak készült. Egy nagy, tágas, kényelmes luxus-limuzin, ami baromi ronda (ízlés dolga). A magas futásteljesítmény nem nagyon érdekelt, mert nagy a motor, automata a váltó és folyamatosan szervizelték a kocsit. Nem is bántam meg. Olyan az egész, mint új korában lehetett. Természetesen én is szervizeltetem és megkap mindent, amit kell. Nem kerül többe, sőt, kevesebbe kerül a szervíz, mint pl. egy új japán autóé.
Nem akarom az egekbe magasztalni, mert nem vagyok Merci-buzi és nekem nem tetszik az autó. De azt meg kell hagyni ezeknek a Sváboknak, hogy tudnak autót építeni. Nagyon jó az autó ennyi idősen is és minden igényt kielégít!
Mindenkinek csak ajánlani tudom! Nem az számít, hogy ki mit mond egy autó típusról, hanem az, hogy az az egy darab milyen! Lehet a világ legjobb autója, ha egyszer sem szervizelik és fordítva. Teljesen meg vagyok elégedve vele. Hosszú úton is kényelmes, lazán lehet vele 160-as tempóval utazni és elfér benne egy fél falu is.
Persze, az igaz, hogy sok "bugi" nincsen benne, de nem is azt kerestem.
Megérte azt a pénzt, sőt! Ennyiért ilyen autót?! Nem is értem! Illetve igen. Akinek sok dellája van, az vesz újat. Akinek nincsen sok, az nehezen (nehezebben, mint egy Swiftet) tudja fenntartani.
Csak ajánlani tudom mindenkinek! :-)

Hibalista

- Tolatóradar. Egyébként, csak a kopóalkatrészeket kell cserélni.

Ide hordtam szervizbe

Kipp-Kopp Car Budaörs

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1998
Kényelem (10) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 284000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 12000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 12 l
Előző autója? 525 Következő autója? S klasse
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mercedes-Benz E 1995

További ítéletek (139 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)