A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mercedes-Benz » E (1995-2002)

E E200 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

E200 ilyen lenne a legrosszabb Mercedes? Akkor nekem csak ilyen "rossz" kell!

Szöveges ítélet

Szia kedves olvasó!

Hullócsillag?
Elég rossz a vízhangja az autónak, ugye a totalcaron is a legrosszabb Mercedesként emlegetik. Ezt teljes mértékben cáfolnám. Ez volt az első autóm, azóta tévútra tévedtem de csak rövid ideig, vettem egy 2006-os H Astrát mondván olcsóbb fenntartani, ez nem igaz minden drágább hozzá és minden gyengébb az autóban minőségben, kényelemben sincs a közelébe se az öreg pápaszemesnek, ez még nem is lett volna nagy gond de megbízhatóság is katasztrófa, de ez majd egy másik poszt lesz. Vissza térve az E200-ra Avantgarde kivitel volt kék bőr belsővel, egyszerűen gyönyörű ezzel a belsővel, digitklíma , elektromos roló stb.. minden működött is. Olasz volt így rozsdamentes (valóban). Km állásról fogalmam sem volt az óra 107e km-t mutatott mikor megvettem de a szervizkönyve szerint már 1998-ban 136e km volt benne. Szóval kitudja, mondjuk valószínűleg sokat állhatott mert rengeteg alkatrész még gyári volt, de szerintem olyan 250-300e körül lehetett. Lényegtelen, az állapota miatt vettem mert hibátlan volt. Sajnos két vadat ütöttem el vele ez jelentős költség volt. Az autó az oka mert túl halk nem érezni a sebességet:D! Jártam vele Németországba is rendszeresen, az autó soha nem hagyott ott sehol, egy dl olajat nem kellett soha utánatölteni olajcserék között amit 10e km-enként cseréltem. Igazán elemében pályán volt vagy országúton nem városba való az autó, igazi utazó autó. Fogyasztása 7,5-8,5 liter között, hosszú úton 7,5, pl egy Német túra alkalmával nem hittem el, hogy tele rakva 5 emberrel nem megy bele több üzemanyag mint 7,5/100km 140-150-es tempóval. Az Olajzabáló Opelt eladtam fél év után, most ismét ilyet hajtok csak egy E200-as Classic-ot 2000-es évjarat faceliftes modell valós km-el. Ez mindent elmond szerintem a típusról. Nyilván sokan szidják, hogy "cigány Merci", van valóságalapja de nem egy lelakott autót kell venni 500 ezerért, hanem 1 millió körül egy szépen karbantartott W210-est mint ami most is van és mindenki megnézi, egy szép gyári alufelnivel főleg. Lesz róla is népítélet.


Boncoljuk kicsit az autót:

Futómű: Avantgarde ezért gyárilag ültetve van 2-3 cm-t pontosan nem tudom, erről annyit, hogy egy faceliftes 156-os Alfa nem tudta azt a kanyart bevenni 160-al amit én igen és ő sajnos az árokba kötött ki, és ebben semmit túlzás nincs. Nagyon jó az útfekvése, és egyben komfortos is. Viszont valami mindig kopogott picit a futóműben, magyar utak hamar megeszik. Stabilizátor max 10e km és csere, de filléres tétel.

Motor: A 124-esből származó 2 literes E200 a legkisebb benzines, kompresszor nélkül 136 ló, tele rakva 5 emberrel nem egy verseny autó, cserébe megbízható, 20 éves autó és egy dl olajat nem kellett soha utánatölteni, pedig nem papásan közlekedem. Mindig indult bármilyen hidegben egyből, 3 hét állás után is. 140-150 közül 3500-at forog így csendes is nagyon. 200-nál 5000-et forog.

Kényelem: fejedelmi szerintem a helykínálat is, a W211-es kisebb belül mint ez, csendes, komfortosan veszi az úthibákat még rossz futóművel is, bár a mostani Classic még finomabb.

Megbízhatóság: Kiváló, kétsoros láncos vezérlés, ha normális az olaj szinte soha nem kell cserélni, hátsó ablak egyszer leesett mechanika megadja magát. Sok kopó alkatrészt cseréltem, de mást nem kellett semmit szinte. Legkényesebb pont a futómű, főleg ha nagy kerék van alatta.

Köszönöm ha végig olvastad. Ez az én véleményem az autóról, azok után, hogy vettem egy újabb "modernebb" autót és jól meg is szívtam vele, ismét egy ilyenbe ülök szóval ennyit erről. Más motorral nincs tapasztalatom, illetve a dízelekben a világ összes km-e benne van, és nem is esznek kevesebbet, szerintem ez a legjobb motor bele, nagy tér van neki nem melegszik túl. Üdv Laci

Hibalista

- -jobb hátsó ablakemelő mechanika 20'000ft cserével együtt - -stabilizátor, kormány összekötő, fék tércsák-betétek 155 euro - -lamdba szonda, lengéscsillapítók elöl 175 euro

Ide hordtam szervizbe

Egy kis falu ahol szerelnek Q7-től a Trabantig mindent.

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 1996
Kényelem (10) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 106000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 50000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Következő autója?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mercedes-Benz E 1995

További ítéletek (139 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)