A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mercedes-Benz » E (1995-2002)

E E280 4-matic Elegance W210 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

E-osztály? Nekem? Ugyan! Nincs az a pénz!

Szöveges ítélet

Vásárlás után lecseréltük a hosszbordás szíjat az össze folyadékot és szűrőket is. Elől, hátul lecseréltük a féktárcsákat és fékbetéteket Textar-ra. A régiek még elmentek volna, de valami névtelen vacakok voltak. Közel két tonnás autó, 204 lóerő, automata váltó, a család is ezzel közlekedik, jobb a békesség. A kijelző pixel hibás volt. Ezt egy az internetről rendelt vezetőfóliával és egy fél óra munkával simán meg tudtam oldani. Egy kis papírmunka, és nem kevés magyar forint kicsengetése után már rendszám is volt az autón. Kész lett, szép lett, de nekem nem igazán tetszett a hatalmas karosszéria azokon a kicsi kerekeken. Így aztán beruháztam 18" colos felnikre és hozzávaló nyári gumikra. Kár volt, szerintem most sem lett igazán ütős. 100.000km-nél a bal első lengéscsillapító megadta magát. Valahol itt olvastam, hogy a 4Matichoz ez nem éppen egy olcsó alkatrész. Az Ebay-en vettem két darab Bilstein gátlót szállítással együtt 200€-ért. Szerintem ez nem volt vészes. Főleg ha ezek is elmennek 100.000km-t. Egy német fórumon olvastam, hogy a gyári rugókból le kell vágni egy menetet és akkor szépen ül az autó. Lehet, de ez gátlók cseréjénél ez elmaradt és most már ezért biztosan nem fogom megint szétszedni. Mint minden autónknál, ennél is 10.000km-ként lecserélem a motorolajat, olajszűrőt, légszűrőt és átnézem az autót. Száz valahány ezernél egy intenzív előzés után világítani kezdett a motorkontroll lámpa. Kicseréltük a hibás lambda szondát és a gyertyákat is. Azóta megszűnt ez a probléma. A jobb hátsó ablakemelő nem működött. A kárpit levétele után a csatlakozók csatlakoztatásával ez a probléma megszűnt. Valaki elfelejtette összedugni vagy szétrázódhatott? Nem tudom. Az ablaktörlő mechanikája kicsit hangos, ezt még nem volt se kedvem, se időm szétszedni, elmosni és újra bezsírozni. Valamikor 2019-ben megjelent a műszerfalon a hibás izzó jel. Átnézéskor kiderül, hogy nem világítanak a féklámpák. Az, hogy mind a kettő egyszerre égjen ki, nem igazán valószínű. Igazam is lett, nem megy hátra áram a lámpákhoz. Minden elképzelhető hibaforrás átnézése után telefon a Merci szakértőnek.
-Rossz a világításkapcsolód. Onnan megy egy pluszos vezeték....elmondta, hogy hova, de már elfelejtettem. Arra tegyél valahonnan gyújtás pluszt és már is működni fog minden. Igaza volt! A mai napig hibátlanul működik.
Összességében nagyon jó, kényelmes autó elég nagy étvággyal. Talán a fogyasztás az egyetlen negatív dolog, amit el lehet mondani róla. 4Matic, tényleg sínautó, bár télen még nem használtuk. Én egész nap a műhelyben vagyok, munkásruhában rohangálok mindenfelé. Így nem ülünk be egy Mercedesbe. A családban van még két másik autó, ezért a Mercit nem igazán használjuk. Négy és fél év alatt huszonkétezer km-t tettünk bele. Leginkább puccos autónak használjuk. Rokonlátogatás, színház vagy ha valahol meg kell jelenni. Mondjuk egy húsz éves autóval "megjelenésről" beszélni?!
Így aztán, nekünk nem érte meg. Konkrétan semmi szükségünk sincs egy ilyen autóra. Már többször is gondolkodtam rajta, hogy eladjuk, de azt csak némi bukással tudnám megtenni. Meg mikor lesz nekem egy garantáltan 100.000-t futott Mercedesem megint?!Ha kombi lenne, biztosan megtartanánk, de így néha csak útban van. Mostanában egyre többet olvasgatok a Ford Galaxy-ről. Persze, egy T5 Multivan jobb lenne, de nem biztos, hogy megérné a közel kétszeres árat. Egy ilyen kisbusz/ nagy kombiban már sokkal jobban elférnénk és ha nyaralni megyünk, akkor sem kell otthon hagyni valamit, mert nem fért be az autóba.

Hibalista

- Lambda szonda, első lengéscsillapítók, világításkapcsoló, féltengely gumiharang.

Ide hordtam szervizbe

Mivel meg van a megfelelő háttér hozzá, ezért mi eddig mindent megcsináltunk rajta. A féklámpa hibánál kértem telefonos segítséget egy, a márka szervizben dolgozó kollégától.

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2001
Kényelem (10) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 92000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 22000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 12 l
Előző autója? Sportage Következő autója? Galaxy
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mercedes-Benz E 1995

További ítéletek (139 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)