Az életem egyik értelme, imádom!!!
Szöveges ítélet
2000-ben vettem az autót teljesen újonan a kárpát utcában! Csak tavasztól őszig van használva, kimélés szempontjából mert télen más autót használok.Ez részben jó részben nem.kétszer is kellett akksit cserélnem benne mert lemerült az állásba.Az autó teljesen egyedi külsővel és belsővel rendelkezik.Full-full extrás pl.:xenon,elektromosan állítható, fűthető, hűthető, memőriás, nappa bőr ülések, Állófűtés, navigáció, command, beépített telefon,automata klíma, multikormány,cd-tár,elketromos naproló és még rengeteg extra kivéve az automata váltót,mert nem gokartot szerettem volna venni.Ezek az extrák, nem , hogy annó 2000ben, még ma is kevés autóba találhatóak meg.Nagyon kényelmes az autó belül,nagy a csomagtere is.Fél évet vártam rá amíg legyártották a sok extra az egyedi színek és a manuális váltó miatt, de nem bántam meg.Az aggregát 2.8-as V6-os 6 sebességes manuális váltóval! 204Le 280nm 8.0 gyorsulás 0-100 stb. meggyőzőnek tűnt ez a motor amikor kiválasztottam, főleg egy 1.8as után!:)nah lényeg ami lényeg nagyon jól húz nyomatékos jól gyorsul és a végsebesség pedi szinte egy kész csoda.250-et viszi, elektronika nincs benne ami leszabályozna, mert a gyári adat 234! 210el szeret utazni ilyenkor síri csend és nyugalom uarlkodik, bár ez egy alap dolog egy Mercedesben. Egyébként gyönyörű a hangja van a v6os motornak!A fogysztás kissé magas bár a tömeg teljesítmény aránynak megfelel, városban 11-13 l, autópályán 140el 9, 240el 13 . Kivűlről gyári mert így szép! Gyári mercedes alufelnije van krómcsik van körbe travertinbeige metál színű és belül is kétszínű bőr van. Én ezidáig nagyon meg voltam elégedve vele persze az alkatrész drága hozzá pl. kicserélni a digitális órát meg a hőm. kijelzőt 150 ezer forint, ezért inkább ki sem cseréltem. Egy garnítúra gumit evett meg!Szar pirelli p6000 es volt rajta!nagyon rossz gumi hangos nemjól tapad kopik!Nem is értettem, hogy mért ilyen rossz gumit adnak gyárilag.Egy szó mint száz Szép, gyors, kényelmes, erős autó.Vannak hibái de semmivel nem több, mint más német presztizs autónak.Sokat veszít az árából a nagy benzines motor miatt, de egy ilyen autót senki ne 2évre tervezzen, minimum 5,6 évig kell használni! Még ma is megnézik az utcán, akkora presztizse és tekintélye van.
Hibalista
- helyzetjelző.féklámpaizzó,akksi a sok állás miatt
Ide hordtam szervizbe
Kárpát utcai mb szervíz, rakás szar az egész, sokkal jobb a tothautó, azt ajánlom mindenkinek!!
Értékelése: 5
Képek az autómról
Fenntartási költség | (4) | Évjárat | 2000 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 6 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 60000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 13 l |
Előző autója? | C 180 Classic | Következő autója? | Már egy 2007-es Bmw 525da:) |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.3/10) |
