A tökéletes szerencse, élvezetes szerelemmel ötvözve
Szöveges ítélet
Mindig nagy Mercis voltam. Volt is jó pár, de próbálkozam Audival, volt Volvóm, de egyik sem nyújtotta azt a masszív kényelmet és biztonságot, azt az életérzést amit egy Merci. Két C 180-asom volt, ebből az egyiket frontállal totálra törték és karcolás nélkűl szálltam ki belőle. Ugye azt mondanom sem kell, hogy ezekhez a kocsikhoz nem kell törzskártya a szervízbe.
A mostani mercimhez nagyon nagy szerencsével jutottam. Elköltöztünk Budapestről, és a jó C-met ki akartam cserélni egy dízelre, mert ugye a bejárás nem mindegy. És lám néztem a hírdetéseket, azt láttam, hogy az egyik kereklámpásnak csak esik az ára mint az eső. Irány Győr. Nagyon szép paceku titánmetál szinű az autó, csak nagyon lomha. Mondom a kereskedőnek, vigyük be a Merci szervízbe. Így is lett. A Merci szervízben két szerelő szenved az autón, az egyik adagoló hibát gyanít a másik (kereskedő embere) szerint semmi gond, ez gyárilag ilyen szar. Számoltam, 1,5 millért elhoztam a kocsit, mert nem utalt semmi adagoló hibára, annyi volt, h. a turbó nem kapcsolt, sokszor nem ment a fordulat 3000 felé, és nem indult melegen.
Na és a rémálom.
1. szerelő: adagoló, szakszerüen elmagyarázza,hogy működik.
2. szerelő: nem biztos, hogy adagoló, de turbó biztos.
3. szerelő: immobiliser, azért nem indul melegen, adagoló, turbó.
4. szerelő: hozd vissza holnap, addig szerzek kapcsolási rajzot.
Na itt elszakadt a cérna, mondom beviszem a Kárpát u.-ba, leszarom hány milliót kérnek a javításért. De előtte mondja a haverom, hogy vigyem már ki Szigetszentmiklósra, van ott egy profi. Na erre kiváncsi vagyok. Hétfő reggel odavittem, nem mondtam semmit az embernek, majd meglátjuk.
És a csoda: délután csörög a telefonom, a szerelő az, hogy kész a kocsi, de ő rendbe rakná a futóművemet is. Ilyen nincs. Kérdem az embert: -Mi volt a gond? Egy relét kellett cserélni(ezért nem indult-tipushiba), és egyvákumegységet(ezért nem ment). Az egész 120.000.- volt futóművel együtt.
Úgyhogy a tanulatlan győri autószerelő szenvedett a Mercis szakembereivel, már pozitívot is kötöttek az adagolóra, örűlt mint majom a farkának, hogy nem bukott az autón csak 300 ezret, és csak egy évig állt ott, mert adagolós volt a Mercedes-Benz hivatalos márkaképviselet szakemberei szerint.
Egyébként az autó kényelmes, nagyon jól megy, és piaci ára alatt van egy tökéletes autóm. Azt hiszem nagyon nagy szerencsém volt.
Hibalista
- futómű 50.000.-
- relé, és vákumegység csere: 70.000.-
Ide hordtam szervizbe
Bosch szerviz, Graff, Dunabogdány. Komoly gondon kivűl viheted, de elektronikai hibánál soha!!!!!!
Értékelése:
Másik szerelő értékelése
Bosch szerviz, Hanácsek László, Szigetszentmiklós. Én vallom, hogy Ő a legkomolyabb autószerelő ma Magyarországon.
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (3) | Évjárat | 1996 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 192000 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 30000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | c180 | Következő autója? | S320 cdi |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.6/10) |
