A NAGY TÚRÁZÓ
Szöveges ítélet
Kényelmes stresszmentes utazás.Nagyon a szivemhez n?tt.A motorteljesítmény nekem kevés.De kárpótol a parádés fogyasztás.Országúton mértem már 6.5-öt is.
Egy márkatársam panaszkodott a f?tésre.Ez butaság.Mindegyiket gyárilag Webasto kályhával szerelik.7 fok alatt automatikusan indul.Ha m?ködik akkor a legnagyobb hidegben is pillanatok alatt üzemmeleg a motor.Talán ez a gyenge pontja a kocsinak,az enyémbe kétszer is tönkrement.Nem olcsó mulatság,nem nagyon lehet javítani és bontottan is több mint 100000.-
A hiedelmekkel ellentétben olcsó a fenntartása.A kopó alkatrészek jóval olcsóbbak a japán kocsiknál.Afékbetétek nálam nem bírtak 50000km-nél többet,(els?) és minden másodiknál a tárcsát is kell cserélni.Amúgy egy komplett fék csere (össz.betét,össz.tárcsa)kijön 100000.-b?l a márkaszervízben.Szerintem korrekt.
Amugy nem ajánlom a márkaszervízeket(rablás) inkább keresni kell valami hozzáért? maszekot.
Ha valaki hasonlót akar venni javaslom keressen nagyobb motorral(270,320).Minimális a fogyasztás különbség és nagyságrenddel javul a dinamizmus.
Hibalista
- Kályha 2X
- Kormánym? -felujítás 50 000.-
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1998 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 55000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 160000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | RAV 4 | Következő autója? | W210 270CDI |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.1/10) |
