A jó öreg DOXA:)
Szöveges ítélet
Autó. Röviden, tömören. Ezt még 30 év múlva is gyűrni fogják az arabok a homokban több millió km után. Nem egy aszfaltbetyár, kb. egy 1.4-es benzines VW-nek felel meg a dinamikája úgy 120-ig, afelett meg ugyanúgy gyorsul, mint azalatt :) Kényelmes, luxusfeeling belül, elegancia kivül, és szovjetes javithatóság. Pár szerszám kell csak, és a laikus is megold bármilyen problémát rajta, persze csak ha hozzá mer nyúlni. Biztonságérzet istenes, kaptam kocsit hátulról, az ellenfélnek horpadt motorháztető, lökháritó stb., nekem csak egy polir. Érzékenyebb helyeken azért a rozsda megtalálja, de ez már csak nem probléma ha nem kell rá költeni. Olajcserét szigoruan be kell tartani, és nem lesz vele gond (hölgyeknek kiemelném, hogy műszakin nem cserélnek olajat!). Vásárlásnál határozottan javaslom, ha km-en vacilál valaki, inkább vegyen 300000 feletti km-rel, mint 270000 körülivel, mert érdekes módon ez a mennyiség amibe minden belefér. Ennyire szokták visszatekerni. Komoly probléma ugyanis, hogy ennél a tipusnál a 6-800ezret sem veszi észre aki nem tipuspárti. Költséghatékonysága eddigi autóimhoz képest messze a legjobb, ugyis utálok javittatni. 1 nagy hátránya van, egyedien kell vezetni. Előre kell tervezni pl egy előzést, nem szerpentinekre való :)
Hibalista
-
- rugótartó elengedte magát, 0Ft 4óra
-
Ide hordtam szervizbe
Az előző tulajdonoshoz :)
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
Saját magamhoz
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1996 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 303000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 38000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Bora | Következő autója? | Benz |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.8/10) |
