A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mercedes-Benz » E (1995-2002)

E 2,4 

Az ítélet értékelése
3,0(3 db)

A "hétfői" autó

Szöveges ítélet

Kettő db SABB 9000-es után (egyik hat másik 7 évet szolgált) jött a 2,4-es E merci. Más gkv kollégákkal is beszélgettem sokat akik ilyennel jártak de ennyire nem fázott rá egyikük se. Talán főnököm "hétfői" autót kapott de ennyi bajunk még szolgálati autóval nem volt. Ha tehette volna lecserélteti, de nem engedték. Különösen fájó az volt, hogy bizony többször maradtunk ott az országúton, amikor ugrott a programja ezt pedig már ezen a szinten nem szeretik. Kényelmes volt, tágas és csendes. Három év és sűrű szervíz látogatás kellet ahhoz, hogy megbízhatóbban üzemeljen. Amikor lejárt az ideje a főnök örömmel szabadult meg tőle. Nem a Mercedessel van gond, hiszen a cégnél több is üzemel megbízhatóan, de ez az egy példány több gondot okozott a hivatali garázs vezetőinek mint az összes többi kocsi együttvéve. Három év alatt 4 nyiltvonali defekt és 24 (nem elirás) nem tervezett szervíz látogatás ilyen kategóriájú autónál nem megengedett. Az sem segített a cégen belüli megítélésében, hogy főnöki elődje a 9000-es SAAB kényelmesebb volt és majdnem hiba nélkül szolgálta végig a 6 évet.

Hibalista

- Elsősorban minden ami elektromosan működik. Többször letiltott útközben, például autópálya parkolóban a fedélzeti komputer és akkor onnan sehová, sárga anygyal tréleres kocsi. Az ajtózár kétszer zárt be úgy önműködően, hogy a főnök bennt ragadt és szerelő szabadította ki. Három év alatt négy defekt nyílt autópályán.

Ide hordtam szervizbe

Mercedes szervíz.
Lassúak voltak, mindíg mindent megcsináltak, csere kocsit nem adtak, két hónap után felmondtuk a teljes körű szervíz szerződést.

Értékelése: 1

Másik szerelő értékelése

Mercedes szervíz. Csere autót is adtak, egyszer A mercit ami talán nem való államtitkári szolgálati autónak, egyszer SMART-ot akartak adni de végül Vectrat kaptunk csereautónak. Itt is megcsináltak mindíg mindent, de többször futottunk bele visszatérő hibába ami azt jelenti, hogy nem találták meg a hiba okát, hanem valami felületi kezelést adtak, elhoztuk az autót és három nap múlva vagy egy hét múlva ugyanaz a hiba jelentkezett.

Értékelése: 3

Képek az autómról

Fenntartási költség (1) Évjárat 2002
Kényelem (8) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (2) Vezetett km 41000
Szerviztapasztalat (3) Átlagfogyasztás 12 l
Előző autója? SAAB 9000 Következő autója? VOLVO S 80
Ennyire szerette (2) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (3.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mercedes-Benz E 1995

További ítéletek (139 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)