A hercegnő még mindig hódít
Szöveges ítélet
A családból szállt rám a tulajdonjog, igy nem volt ismeretlen az autó (taxihercegnő). Régen is imádtam, most is imádom, attól eltekintve, hogy ha egyszer megáll, akkor öt ló kell az elvontatásához, mert akkor aztán tényleg megáll! Mint egy szép nyárvégi napon, amikor bekattant a kormányzár és soha többet nem kattant ki..lehetett vele előre és hátra közlekedni, de ez a budapesti forgalmat tekintve elég szegényes..igy sos kellett mesterembert keresnünk hozzá, aki a helyszínen hajlandó volt megbontani az autót. Az első emberke, akit sűrű szófordulata miatt vadul-bácsinak kereszteltünk, szétszedte, majd belátta, hogy ő nem is ért ehhez és nagyon korrekten és kedvesen ajánlott egy záras kollegát-aki két órán belül kiküldte a munkatársát a helyszínre. Rövidesen kiderült, hogy az általunk vásárolt alkatrész nem elég, ezért szaladtunk a Pappasba a maradékért, de ezek után pikk-pakk kész lett a "kisautó"! A művelet 30ezer pénz volt, plusz a két alkatrész 40ezer..Lenyeltem, elvégre jó nagy az autóm, nyögjem a luxust!!
A másik "problémát" én generáltam..elromlott az üzemanyagjelző mutató és elfelejtettem időben tankolni..:) nem, nem szőke vagyok, csak nő! Hát én nem gondoltam, hogy ez egy félnapos programmá fog fajulni-mert telefonos segítséget kellett hívnom, hogy vajon mitől lesz élet az én kis kincsemben..Ekkor már sikeresen lemerült az akksi is..szóval üzemanyagszűrőt feltölt, keres egy nagy autót, aki be tud bikázni és imádkozik...aztán csodák csodájára beröffent a kicsi tank..
Imádom egyébként-hatalmas és tekintélyt parancsoló, de sajnos nekem tényleg túl nagy és kihasználatlan. A motorja szuper a maga módján (nem versenyre termett, de én imádok urasan vezetni), olajcsere óta semmi se tűnt el belőle, minden tökéletesen működik benne. Én nem nagyon tudom 7 liter fölé vinni a fogyasztását. Megbízható (a mechanikus részek kopásától eltekintve) és egyáltalán nem veszélyes a fenntartása..
Meg kell lassan válnom tőle, ezért kicsit szomorú vagyok-és némileg izgulok is, hogy ki fogja belevetni a bizalmát, igy, 470ezer kilométerrel.. de üzenem mindenkinek, aki ilyen autót szeretne, hogy hajrá, mert nem fogja megbánni!!!
Hibalista
- Beakadt a kormányzár: komplett gyújtáskapcsolóház csere: tokkal vonóval 70ezer
-
- Kifogyott a gázolaj :)
-
Ide hordtam szervizbe
Kovács Gábor záras mester
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 1996 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (3) | Km vásárláskor | 465000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 5000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Almera | Következő autója? | VW Polo |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.4/10) |
