A hadak rögös útja(után)
Szöveges ítélet
Szóval a kocsit még Hitler hagyta itt.Világ életében taxi volt,ezzel nem a titkárnő járt kávéért,meg gumiért,ez nem volt anyagbeszerző kocsi(csoki-ropi-rágógumi),és nem csak a pályán közlekedett 120km/h-val.Ebből a kocsiból mindenki csak kivett,spórolt rajta,hajtotta,mint a barom.Előző tulaj kb.egy évig üzemeltette fáradtolaj-ukrán benzin mixxel.Nagyjából ezt is kibírta és nem hagyott még az út szélén...én sem vagyok szent,ha tehetem 100 alatt nem közlekedek városban(főleg éjszaka),nem kerülgetek gödröket,aknafedlapokat(nem érek rá,de nem is izgat...csak mikor futómű alkatrész vásárlás van kilátásban,főleg hátsó,évente 2-szer kompletten)megyek elég sokat pályán is.A tapasztalatom:150-160 körül érdemes a tocsit üzemeltetni,ilyenkor a fogyasztás:7 liter,+/-0.5l...ez nem vicc!!! A város az más (aut.váltó),ha fűtök-ha nem,ha spórolnék-ha nem10l,ismét+/-...ne próbálj spórolni,élvezd a 95 lóerő és a kb. 1,6 tonnától elvárható csigaságot.Amúgy a kocsi egész tűrhető!Tegyük hozzá :elég sok a km(1,3M)!!! -nem ismerek ilyen korú és ilyen strapa kocsit,csak régebbieket.Az autó a mostani motorszámmal jött ki a gyárból és alapos a dugó,télenis pöcc-röff,persze nó garázs...erre talán nem mondok semmit(levágjuk mindnyájan)
Összegzem:aki egy ilyen új autóhoz képes volt akkoriban hozzájutni,sz.tem egy nagyon jó munkatársat kaphatott.El sem tudom képzelni meddig megy el egy ilyen kocsi megfelelő odafigyeléssel.Sajnos az én kocsim ideje lejárt...vagy állandó szögelés(99%-ban apró dolgok,de szinte mindíg),vagy kitolom a ganajra,vagy v.ki rácsap ócsóér,mint gyöngytyúk a takonyra...majd megtudja!(sz.tem ez a reál). Igazából bírom ezt a kocsit,csak megöregedett.Ha valaki hozzá tud jutni egy ilyen típushoz kevés km-rel és nem akar Walter Röhl-öset játtszani,mindenképpen ajánlom.(a lábunkat ki tudjuk benne nyújtani,alkatrész viszonylag olcsó-beszerezhető,igénytelen autó) 10-ezres olaj,szűrő csere+tankolás-oszt csá! Egy jó tanács a vásárlóknak:300.000km-ig semmilyennemű kopás nincs egy ilyen kocsin/kocsiban (se kapcsoló,se kormány,se pedálok),csak a gumiköpenyen!!! Figyelem:sok a trükk!!!
Hibalista
- -kormánymű
- -elektromos kapcsolók
- -adagoló tengely simmering
- -seb.váltó 2X(5seb.aut. újabb verzió,teljesen elektronikus vez.)
- -futómű alkatrészek (első gömbfejeken kívül minden többször)
- -kardán csapágy
- -klímahűtő(kirohadt)
- -klímaventillátor(sose forgott)
- -első fényszórók(megvakult,besötétedett)
- -első ülések(elfáradtak-oké)
- -üzemanyag betöltő-túlfolyó csöve elrohadt
Ide hordtam szervizbe
sufni tunning
Értékelése: 8
Másik szerelő értékelése
a helyi Merga szervízt ne bolygassuk!
1példa:első alsó lengőkarhoz azért nem rendeltek nekem szilentet,mert NEM LEHET KICSERÉLNI!(természetesen nem így van)
de van még több story is... bocs a kif.-ért:egyheréjű nagyképű köcsögök
Értékelése: 1
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1997 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (2) | Km vásárláskor | 900 |
Megbízhatóság | (6) | Vezetett km | 350 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | vectra B 2.0D | Következő autója? | talán egy Foswágen Turán PéDÉ |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.4/10) |
