A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mercedes-Benz » E (1995-2002)

E e220 d 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

550 ezer után!!!

Szöveges ítélet

Ezt az autót minden nyugott emernek ajánlom,nagyon megbizható(10ezrenként olaj csere!!!10w-40) egyszerű és olcsó a fenntartása,és nagyon tágas.95le nem sok de azért lehet vele dinamikusan haladni,persze mehanikus váltóval 6-l.átlagfogyasztással,100-110 hosszú úton/görög-lengyelország-horvat+4szer montenegro/5.3l,város klimával 7-l alatt.a 98-as évjáratú motorokon már az új tipusú hiba mentes elektromos teljesitmény szabályzós adagolóval lettek szerelve.mehanikus oldalával előtte se nagyon volt probléma,használt étolaj+trafoolaj+gázolaj mixet külön imádja,persze a üza szürőt sürübben kell cserélni.kaszni rozsdásodása hagy némi kivánni valót maga után,de ez elnézhető a borzasztó magas futás teljesitményéhez.(ismerősnek 1.3mill.felett van benne,motor még nemvolt megbontva!!!)még nemvolt olyan hideg hogy 2x-kellet volna izzitani.ezeket azért is irtam le mert sok tévhit van az e220d-ről ,98-előtiek adagolói tipushibássak voltak és drága a csere.újfajta adagolok probléma mentessek,nem ugy mint a cdi-honfitársai!!!pesze ne hasonlitsuk össze a w124-sel de sok alkatrész ugyan az pl.váltó,difi,fék,stb... azt azért higgyék el hogy 300ezerkm. alatt nem igen van ilyen autó,de azért véletlenek vannak?biztos hogy dupla árért.inkább vegyetek 350-400ezer km-est,mint 200-250-est.mert lehet bennük 800-900ezer-is!!!
2012.07.06. az autó továbbra is tökéletesen megy,-22fokos hideg sem fogot ki rajta,1db első kerék csapágyat és 1db izzitó gyertyát kellett cserélnem,sajna ez bele tört,szakit kell keresni a kiszedéshez/teflonos zsiral kellet
volna össze rakni/
2015.03.20. 170 ezer km. után első fék betétek csere,4db izzitó gyertya, plusz első sárvédők alját lemezzel ki kellett pótólni,sajna rohadnak, ez az átka a W210-eseknek,

Hibalista

- futómű,fékbetét,8db izzitó gyertya,kutya csont ,szilent,2db első kerékcsapágy,generátor szabadonfutó,váltotartó gumibak,h7égők sok,kormányhidralika cső,az egész kb 85000ft.ennyi km után ez teljessen normális.

Ide hordtam szervizbe

saját magam,mert egyszerű

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

segit a szomszéd ha egyedül nem boldogulok.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 1998
Kényelem (8) Használati időtartam 7 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 380000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 170000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? avensis d4d Következő autója? nem cdi
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mercedes-Benz E 1995

További ítéletek (139 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)