A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mercedes-Benz » CLS (2010)

CLS 500 

Az ítélet értékelése
3,5(2 db)

Draga, de orok elmeny!

Szöveges ítélet

Volt mar tobb autom is, de soha nem ereztem kesztetest, hogy irjak roluk. Egyreszt, mert tengernyi itelet volt mar beloluk(e46 320d) masreszt, meg gyuloltem viszont nem akartam felesleges pocskondiazast irni, megiscsak az enyem(e 420 cdi). Tovabba ez az elso auto, amit valoban en valasztottam magamnak es a sajat megkeresett penzembol vettem. Az eddigieket, mind ajandekba kaptam vagy megorokoltem. Mindig is BMW parti voltam a vitakban, a bmwket nezegettem a hasznaltoldalakon, de valahogy amikor szoba kerult, hogy valaki az ismerosi korbol autot vesz, mindig a mercit tamogattam. Nem tudom megmondani az okat, es amikor en odakerultem, akkor is ez az erzes nem hagyott nyugodni. Vegul, ugy dontottem kimegyek Nemetorszagba es ott valasztom ki szemelyesen az elso igazi automat. Edesapammal indultunk utnak, megneztunk ket 535xd-t, az egyiket majdnem meg is vettem, de nem akartak engedni az arbol, igy gondoltam hagyom, majd masnapra megpuhulnak. Azonban, mire visszamentunk masnap delben, foglalozva volt a kocsi. Ekkor merult fel a szinten a kereskedesben levo fekete amg csomagos cls 500. Benzines, V8 es sima hatso kerek, telen nem jo, a gatyam ramegy, mondta edesapam. En azonban mondtam, hogy kiakarom probalni. Onanntol kezdve vege volt, tudtam, hogy ez kell, valahogy nem tudom, hogy csinljak ezt a Mercedesnel, de van valami az autoikban, amiert az orulet lesz urra rajtad. 68 000Euro volt az ara, a 5-osnek 62 000 es 58ert nem adta oda, a mercit, odaadta 61 000ert. Alvazszam lekerdez, minden stimm, egy helyi cegvezeto hasznalta, hibatlan volt minden teren, elhoztam. Apu a mai napig nem bekelt meg vele, de legalabb beletorodott. En pedig osszesegeben nem bantam meg, es ugy gondolom, hogy nem is fogom.
Maga az auto szerintem vitathatalan, hogy gyonyoru szep, foleg feketeben a 19-es kerekekkel(majd ha a gumit kell ra venni, kicsit meg fog csunyulni, ugy erzem). Azonban, a fekete szin hatranya, hogy iszonyatosan gyorsan koszolodik, hetente, mosom vagy mosatom szinte. Szubjektiv, de szerintem csak dizajnra, nem kinal a BMW szebb autot ennel, de az Audi sem. A belter minosege mar mas kerdes, ez elvileg 1 luxus kupe lenne, megis a sima 5 BMW jobb anyagokbol van osszerakva, a 6-os vegkepp, az Audinal ugyanez a helyzet. Tovabba a belso felszeretlsege is szerenyebb, bar az enyemben minden megtalahato, amire szuksegem lehet. Elektromos ulesek elol, futessel es szelloztetessel, Harman-Kardon hifi ami az eddigi legjobban szol, az osszes kozul amit hallottam, a teljesseg igenye nelkul. A kijelezo merete botranyosan kicsi, de ezt viszont tudtam es nem erdekel, de aki szereti a nagy kijelzot buzeralni, annak nem ez lesz elete autoja. A hatso helykinalat kupes, de 1 fokkal jobb, normal emberek szamara kenyelmes. Mentem vele 4 emberrel Amszterdamig oda-vissza csomagokkal, senki nem panaszkodott.
Hibai:a sok biztonsagi kutyu elhiszem, hogy elvaras, de engem zavarnak, a savtarto assziszntens nagyon idegesitio tud lenni, a holtterjelzo nem eleg pontos, akkoris jelez ha 1 phantommal is befernek, a turbos motor ellenere fogyasztasban a hatar a csillagos eg , de ez termeszetesen be volt kalkulalva, de kicsit mersekeltebb szintre gondoltam. Hoban igenis jelent gondot a hatsokerek hajtas, es nem azert, mert bena vagyok, tobbszor raktam mar fel lancot, mikor a 4kerekes autok siman felmentek, oda kell figyelni. Magyar autopalyan 11-12 liter,nemet autopalyan 15-18 varosban 17-20, de akar lehet 25 is, orszaguton sajnos nem lehet vele nem elozgetni, igy ott is 15 alja. A valto meglepoen jo, azthittem, hogy nem lesz az igazi, de az, a kapcsolhato fulek nagyon kozvetlenek, minden elismeresem a mernokoknek. Az auto muszakai hattere es a motor fantasztikus, csúcstechnika a javabol. A 407le ugy tamad ra a kerekeken az aszfaltra, hogy az libaborozteto minden alkalommal.A gyorsulas kegyetlen, a hang eszmeletlen, az elmeny karpotol a havonta kifizetett tobb, mint ezer euros benzinkoltsegert. Presztizse europaban mindenhol megvan, nem kell kerulgetni a belso savra szakosodott octaviakat, mondeokat(a 3-assal mennyit kellett kuzdeni veluk). De Nemetorszagban is elismeroen villognak a lehagyott sporttarsak( Carrera s,audi s5 cabrio, e46 m3, wrx sti, cayenne turbo, ls600h mind kipipálva), persze volt, hogy nekem kellett elismeresem kifejezni(m6, cl 63 amg) ...250-nel vege a mokanak, de lehet, hogy kikapcsoltatom, elvileg felmenne 280 fole is...Majd meglatjuk:)Osszesegeben tudja, az auto mindazt, amit tudnia kell, nem hiszek a pletykaknak, hogy gond lenne a mercinel. Ha valaki ketelkedik, es beul egy ilyan jarganyba, azt hiszem nagyot fog csalodni pozitivan.

A konkluzio azonban ennyire nem vidam: az auto vetelara nagyjabol 1 evi keresetem volt, a fenntartasra(biztositas, gumik, casco, szerviz), pedig el fog menni szinte a fele, mar latom. Ennyi penzt nem er meg, csak az olyan idiotaknak, mint en. El fogom adni, amint jon az elso baba ami mar tervben van, pedig a baratnom is imadja es nagyon a szivemhez nott, de ezekhez a benzin es alkatresz arakhoz, mar tenyleg csak a kivaltsagosaknak fog jutni ilyen auto. De adja meg a joisten, hogy en meg azert, elmeseljem az unokaknak, a villanyautok koraban, hogy a nagypapi volt, hogy a 8 hengeres oreg mercivel odavagott 911-es porscheknak... Mert, ezeket az elmenyeket mar nem veheti el senki, es az embernek a legnagyobb kincsei az emlekek!

Hibalista

- Most lesz majd a kotelezo, eddig nem volt semmi, de ott szamitok egy 1000 EUR-ra legalabb... 4 db új teli gumi, gyari hasznalt 18-as felnikkel kerult 400 000 forintba es akkor meg azt mondhatom, hogy olcson megusztam. De, ha mar valaki vesz ilyen autot, a legnagyobb tuskosag, ha vesz ra, 17-es no name felnit...

Ide hordtam szervizbe

Mercedes Wien-Tyson Corner- eddigi is rendesen megcsinaltak mindent, remelem most sem lesz maskepp.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (4) Évjárat 2011
Kényelem (10) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 22000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 26000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 15 l
Előző autója? 320d Következő autója? 530xd touring
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mercedes-Benz CLS 2010 (2011)

További ítéletek (1 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

CLS osztály, leesik az állad.

CLS CLS 350 CDI 4Matic - 2012
2014.09.07 15000   -

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)