A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mercedes-Benz » CLS (2010)

CLS CLS 350 CDI 4Matic 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

CLS osztály, leesik az állad.

Szöveges ítélet

Sokáig agyaltam, hogy a 3-as BMW után mit vegyek, ami sportos, szép, és elegáns is. 30 éves révén nem hivalkodó, de sportos kocsit kerestem. Az E-coupe komolytalan lett volna hozzám, a BMW kínálatából csak az új 640D tetszett, de az ára miatt nem akartam bevállalni. A Merci S és CLS osztálya nagyon tetszett, főleg a CLS, így használtan azt kerestem. Magyar márkakereskedőnél épp volt egy használt, de még gyári garanciás példány, aminek a színe és felszereltsége is épp jó volt.
Újonnan bőr belsővel, 350-es motorral ( 265 LE, 3000 ccm, V6-os ) és 4Matic összkerék hajtással ez 22 mio lett volna, de azt sokalltam egy kocsiért. Használtan hozzájutottam 15.5 mio-ért, úgyhogy viszonylag jó boltot csináltam. Még 2 év gyári garancia és ingyen szerviz van a kocsin, a kopó alkatrészeket leszámítva pl. fékbetét.

A kocsi gyakorlatilag suhan az út felett, fantasztikusan kényelmes a futóműve, pedig nem légrugós. Az ülések végtelen módon állíthatóan, és hűteni is lehet. Az automata váltó nagyon jó, van sport és eco fokozata is.

A megjelenése nagyon komoly, gyakorlatilag aki nem rosszindulatúan irigykedik az megdicséri úton-útfélen. A lámpák, a forma, gyakorlatilag lehengerel mindenkit. A belső gyönyörű, kényelmes, szépen kidolgozott, bár néhol műanyagot használtak alumínium helyett, ami kicsit gagyi egy ilyen kocsinál szerintem. A menetteljesítményével semmi gondom nincs, bár én egy 170 LE-s BMW ből átülve 6 hónap használat után is még mindig csak nézek, mennyire erős a verda.

Hibái:

Az árán kívül (merthogy egy kocsi nem ér ennyit) a fenntartása valami brutálisan drága.
-Téli gumit még nem vettem rá, de típustól függően 200 - 400.000.- Ft lesz, már előre látom.
-Egy idióta bicajos nekiment a kocsinak, a gyári fényezés valami horror áron volt, az alkatrészek szintén drágák.
-A 4 db féktárcsa cseréje kb. 100.000.- Ft volt a szakszervízben, kb. ennyi lehet az olajcsere is majd.
-Tankolni szinte hetente szoktam kb. 30.000.- Ft-ért, a tele tankolás Vpower diesel-el, de én hajtom is rendesen, nem autópályán cirkálok.

Tolatókamera kell bele, én utólag rakattam, kb 120.000.- Ft ért de megéri, mert nagy és messze van a hátulja.

Fogyasztás: Ha űzöm, 11-13 Liter is lehet, autópályán 140 km/h val viszont 8-8.5 liter, de mivel 200 km/h az utazótempóm, nem szokott ott se 8.5 litert fogyasztani.

Amúgy nagyon ajánlom a kocsit annak, akinek nem gond a fenntartása, mert nem fog csalódni. A nőknek is nagyon durván bejön. A forma tökéletes, én minden reggel ledöbbenek amikor meglátom, bár ez én vagyok.
Este még ütősebb a kocsi, a lámpái miatt. Sajnos sok ember azt hiszi csak milliárdos ülhet ebben a kocsiban, pedig nem így van, egyszerűen csak dolgozni kell 120%-on, és össze lehet hozni. Bár a fenntartása engem is kellemetlenül meglepett. A forma és az élmény viszont mindent visz!

Hibalista

- A LED -es lámpában az egyik LED "fej", nem is tudom mi, kilazult magától. Gyárilag rosszul szerelték be, azonnal cserélte a szervíz ingyenesen.

Ide hordtam szervizbe

Nyíregyháza, JP Autócentrum. I. osztályú, profi csapat. Normálisan állnak az emberhez, gyorsak is.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (1) Évjárat 2012
Kényelem (10) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 45000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 15000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 10 l
Előző autója? 320D Következő autója?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mercedes-Benz CLS 2010 (2011)

További ítéletek (1 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)