A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mercedes-Benz » Cls (2004-2010)

Cls 320 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

CLS - a három betűs vírus

Szöveges ítélet

Ötszáz kilométer út van már mögötted aznap de úgy érzed, épphogy beszálltál a kocsidba hajnalban. Kint 30 fok van, egyetlen felhő sincs az égen Te pedig megérkezel egy benzinkúthoz, meginnál egy kávét. Csak úgy, miért ne. Befutsz, leállítod a motort és látod, hogy már ki is szúrt a kutas srác de megszoktad már, mindig megnéznek. Kiszállsz, a Prada mögül élesen látod a világot, kellemes zöld a fű a parkolóban, az alkarodig feltűrt kedvenc Boss inged pedig olyan friss, mintha most vetted volna ki a szekrényből. A kutas srác már ott van, nyitja is a tanksapkát és odaszól: nagyon szép kocsid van Uram!
Elegánsan becsukod a keret nélküli ajtót, megköszönöd és közlöd, hogy V-powerből tele kéred. A Peccari bőrkesztyűt csak a jobb kezedről veszed le, hiszen kellemes viselet és ez pont elegendő, hogy lehúzd a bank kártyád és a tejszínt a kávédba öntsd. Kiélvezed az ízeket, vissza sétálsz a Mercihez ami már nyitja is Neked az ajtót hiszen érzi, hogy Te vagy az. Beülsz, öntudatlanul rányomsz a start gombra és mire az övedet becsatolod, benyomod az ülés szellőztetést már jár is a V-hatos, amiből semmit sem hallasz, hiszen a kedvenc zenéd kényeztet a Harman hifiből. Elmosolyodsz és gázt adsz..

Ez az autó kérem erről szól: élvezed minden percét de nem kell egy kisvárosi családi ház árát kocsira költened ahhoz, hogy körül vegyen a luxus, kényelem, igényesség, biztonság. Habár a bőr illat már kevésbé érződik az utastérben a 10-12 éves megkímélt példányok méltó konkurenciái a néhány éves luxus kategóriás kocsiknak. Egy jól felextrázott darabból nem hiányzik a kulcs nélküli bejutás és indítás, állítható légrugók, hűtött-fűtött ülések, egy jó hifi és a számos kis apróság amitől a mindennapjaid kényelmesek lesznek. Ha nincs nagy forgalom egy mutató ujjal elirányítod a kocsit, gyorsítasz, lassítasz úgy, hogy a lábad meg sem mozdul. Dugóban sem kell a féken állnod, ha megállt a sor csak egy kicsit rányomsz a fékre és már áll is az autó, lazíthatsz tovább. Az ülés kényelmes, a körülvevő anyagok minőségiek. Az ülések anyagai a ma kapható átlag CLS-ekéhez képest strapabíróbb, kellemesebb, jobb minőségű. Varrott bőr műszerfal, bársonyos lábszőnyegek kényeztetnek. Mercedesben ülsz.

Egy három literes dízel motor, ha nem akarsz sportautókkal versenyezni pont ideális méretű az univerzum összes útjára ideértve a városoktól a német autópályáig mindent. Haladhatsz vele folyamatosan 200 fölött, úri tempóban 130-cal a külső sávban vagy 50-nel a városban, nincs zavaró motorzaj, nem erőlködik a gép. Észre sem veszed. Alapvetően nyugodtan vezetek de előfordul, hogy egy kicsit sietősre veszem vagy vadulok a városban és ilyenkor - bár több éve nálam van a kocsi- gyakran elmormolom gyorsulás közben: Imádom ezt a kocsit.

Kell is ez a fajta lelkesedés főleg mikor a szerviz számlát eléd teszik. Én a mai napig kizárólag márkakereskedésben engedem, hogy bárki hozzá nyúljon. Egy ilyen autó, még ha idős is akkor időtálló ha a gyári alkatrészek időben ki vannak cserélve. Előfordul persze, hogy váratlanul elszáll egy légrugó, ilyenkor méltósággal felteszed egy autómentőre és elkíséred, hogy rendbe hozzák.
Nem átlagos autó természetesen nem átlagos fenntartási költségekkel. Fogyasztását tekintve 7,6-11l között mozog, nagyban függ persze a felhasználás módjától. Ha a 11l-es sofőr vagy akkor maximum szezononként új hátsó gumikat kell venned és itt nem volt szó semmiféle gymkhanaról. Én minden szervizt idő előtt elvégeztetek, ha valami egy kicsit is lóg a kocsin egyből javíttatom így a tarifa kb. 5-7oo.oooFt/év 25.oookm futásteljesítmény mellett.

Ha egy kicsit is mozgatja a fantáziádat ez a kocsi, válassz ki egyet, menj el nézd meg, próbáld ki de egy dologra készülj fel: Fertőző!

Hibalista

- első légrugó, egy hangszóró, légrugó levegő mennyiség szabályzó szelep, izzító relé vagy mi..

Ide hordtam szervizbe

JP Autó Veszprém

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (3) Évjárat 2005
Kényelem (10) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 210000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 55000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? 530D Következő autója? CLS500
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mercedes-Benz Cls 2004 (2004)

További ítéletek (7 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)