A stuttgarti rakéta
Szöveges ítélet
Az autó itthon újonan lett véve 2002-ben.Sokat nézegettem a katalógusokat és a szalonban álló autókat míg döntés született.Már akkor lehetett képeken látni, hogy milyen lessz az új de szerintem az nem annyira sportos mint a régi.Az új szerintem inkább hasónlít egy 2 ajtós limuzinra mint egy kupéra.Végül is megszületett az elhatározás a 200 túl kicsi a 430 túl nagy a 320 meg csak pár pacival erősebb mint a 230 kompressor ígyhát ilyen lett.A 2.3-as 197 lóerős motor párosítva a sportos futóművel egyszerüen fantasztikus.Mivel kompresszoros a gép már alacsony fordulatról húz.A 6 gangos váltó nagyon rövid úton jár így hihetetlen gyorsan lehet kapcsolgatni.Az autó nincs nyúzva nem hülyegyerek módjára van használva.Általában csak üzleti utakra,nyaralni illetve hobby-nak van használva.A végsebessége gyári adatok szerint 237 km/h én 1x mentem vele 230-at de a padló még messze volt.Meg merem kockáztatni, hogy megy 250-et.Én a német oldalon is max. 160-170-el használom.A fogyasztása kitűnö városban ugyan magas olyan 13 körül fal de vegyes mérésnél egy svájci út során 109 km/h-ás átlag sebességre 7.78 liter jött ki./itt a német pályán is olyan 170-ig lett nyomva/Aki ért az autókhoz tudja mire képes aki nem az szokott kóstolgatni.M 7-en 100 körűl külső sávban haladok amikor is meg érkezik a hátam mögé egy golf 3 és beáll mögém 2 méterre. Na ez a halálom./besball sapkás hülyegyerek 2 méterre mögöttem/ Lejjebb húzodván próbáltam helyet szorítani, hogy elférjen a nagyságos úr de csak nem akart megelőzni.Ezt megunván és az autó hátulját féltvén/kb 5 perc után/ úgy gondoltam, hogy a leállósávba már nem megyek le és lepadlóztam 6.-ban az autót miközben vidáman ki integettem a tolótetőn és figyeltem ahogy a golf egy kis fekete pötty lett a tükörben. 3-ik felett fölösleges visszaváltogatni a motornak olyan nyomatéka van, hogy nem szorul visszaváltásra.No a kényelem: mikor meg lett véve akkor is tudtam , hogy sportos. Az ülése kemény a rugózása szintén de meg lehet szokni, hogy tényleg elég kemények a székek benne./naná hisz direkt ilyennek készült/A csomagtarto hatalmas a kategória szerintem egyik legnagyobbja.A hátsó üléseken olyan 170-centi körülig kényelmesen lehet utazni, elöl én a 185 centimmel pont beférek, nálam magasabbak ne nagyon próbálkozzanak./ha 2-3 centinél hosszabb a hajam már el szokta érni a tetőt leg lejjebb állított ülésnél.Hibát/pedig tele van elektromos kütyükkel,roló,ülések,tető stb/ eddig nem tapasztaltam az 1 db izzón kívül de ennek cseréje sem bonyolult kb:5 perc.A szervíz díjak ehhez az autóhoz vannak kalkulálva senki ne csodálkozzon ha magasabb az átlagnál.Ja és még valami:ha valaki vesz egy ilyen 0 km-es gépet számítson rá, hogy 5-6 éves korára negyedét-harmadát éri az új árának.Én csípem a masinát és ajánlom mindenkinek aki egy sportos kétajtóst szeretne.
Hibalista
- 1 db izzó+olajok,szűrők
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (2) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 41000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.1/10) |
