A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mercedes-Benz » Citan (2013)

Citan 1.5 dci 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Átmatricázott Kangoo

Szöveges ítélet

Mercedes bőrbe csomagolt minek nevezzelek.

Amikor először megpillantod a 25centis célkeresztet, azt hiszed a puttyos Mekka vár rád, ami gyorsan szertefoszlik miután beülsz. Most akkor ez egy Renault Kangoo? Igen, csak jár mellé egy Mercedes lökhárító +2M forintért.
Behuppansz a kormány mögé, ami újrahasznosított wc ülőkéből készült, mert legalább annyira hajlik, rendelnél 2 sajtburger menüt Colaval, majd rájössz nincs pohártartó. Minek az egy puttyonyosba? Dógozzá’ k*csög, ne iszogassál -gondolná a fönököd.

Lámpától lámpáig te lehetsz a falusi Rubens Barichello, mert a kis papírsárkánnyal a konkurencia termékeit reggelire megeszed 40-ig, utána elfogy, mint Dzsudzsáknál a benzin.
Ha alább hagy az öröm eszedbe jut, hogy amúgy a gerincsérved lehet kilyukadt, mert az ülést a Belarus MTZ mérnökei tervezték. Sebaj, néha kárpótol a Boeing 747-ből átszerelt kézifékkar, ilyenkor mindig pilótának érzed magad.
A szélvédű aknakereső üzemmódban működik, minden második kavicstól bereped, 1év alatt 3x cserélték. Menetzaj 130-nál elvisehetetlen, este legalább nem hallod, ha a feleséged magyaráz.

Teherbírása: céges verda volt, ezért nem részletezném, de hidd el, hogy a mindent is elviszi.
Futómű: árkon, bokron keresztül és még tovább hiba nélkül.
Belső anyagok: minden rideg műanyag, de amire kell, arra jó.
Motor: örök, mint a nyomorúság, 100 000km alatt hidegen-melegen csak padlógáz hibamantesen


Összegezve, ha a kényelemre több figyelmet fordítottak volna és pár tároló belekerült volna, hamarabb fizetnék érte, mint Geronazzo Mariaért. Egy Partner sokkal kényelmesebb és jobb.

Hibalista

- Semmi

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2013
Kényelem (2) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 60000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 100000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Következő autója?
Ennyire szerette (4) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mercedes-Benz Citan 2013

További ítéletek (0 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)