Átmatricázott Kangoo
Szöveges ítélet
Mercedes bőrbe csomagolt minek nevezzelek.
Amikor először megpillantod a 25centis célkeresztet, azt hiszed a puttyos Mekka vár rád, ami gyorsan szertefoszlik miután beülsz. Most akkor ez egy Renault Kangoo? Igen, csak jár mellé egy Mercedes lökhárító +2M forintért.
Behuppansz a kormány mögé, ami újrahasznosított wc ülőkéből készült, mert legalább annyira hajlik, rendelnél 2 sajtburger menüt Colaval, majd rájössz nincs pohártartó. Minek az egy puttyonyosba? Dógozzá’ k*csög, ne iszogassál -gondolná a fönököd.
Lámpától lámpáig te lehetsz a falusi Rubens Barichello, mert a kis papírsárkánnyal a konkurencia termékeit reggelire megeszed 40-ig, utána elfogy, mint Dzsudzsáknál a benzin.
Ha alább hagy az öröm eszedbe jut, hogy amúgy a gerincsérved lehet kilyukadt, mert az ülést a Belarus MTZ mérnökei tervezték. Sebaj, néha kárpótol a Boeing 747-ből átszerelt kézifékkar, ilyenkor mindig pilótának érzed magad.
A szélvédű aknakereső üzemmódban működik, minden második kavicstól bereped, 1év alatt 3x cserélték. Menetzaj 130-nál elvisehetetlen, este legalább nem hallod, ha a feleséged magyaráz.
Teherbírása: céges verda volt, ezért nem részletezném, de hidd el, hogy a mindent is elviszi.
Futómű: árkon, bokron keresztül és még tovább hiba nélkül.
Belső anyagok: minden rideg műanyag, de amire kell, arra jó.
Motor: örök, mint a nyomorúság, 100 000km alatt hidegen-melegen csak padlógáz hibamantesen
Összegezve, ha a kényelemre több figyelmet fordítottak volna és pár tároló belekerült volna, hamarabb fizetnék érte, mint Geronazzo Mariaért. Egy Partner sokkal kényelmesebb és jobb.
Hibalista
- Semmi
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2013 |
Kényelem | (2) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 60000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 100000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (4) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.9/10) |
