A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mercedes-Benz » C Sportcoupe (2001-2006)

C Sportcoupe C230 Kompressor 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Szeretheto, de akadnak hibai szepen

Szöveges ítélet

Csodaszep piros fekete uvegtetovel, a legjobb szinkombinacio.
A vsarlasa is egy kis tortenet, kedjuk azzal. 2001 oktober, vlasag volt
akkor is, bar kisebb, interneten bejelentkeztunk a MB dealerhez Indianapolisba, szombaton du 2-re (mindketten dolgozunk a nejem szombaton
delelott is). Benyitunk, total zsufoltsag, a megbeszelt elado foglalt es az
osszes tobbi is, 20 perc utan szerzett nekunk valakit, kesobb kiderult a tulaj volt az. Paprikapirost kerestunk, azt hiszem a neve miatt leginkabb.
A szervizben volt egy, felsotetben ranezhettunk, villanyt se kapcsoltak.
Probaut OK, anejem beleszeretett az autokatalogusban mutatott pirosba. Rendelni kell. kb 2 honap (hideg zuhany).Megrendeles inditasa a komputerben,
gep lefagy, 4-kor zarnak, mara vege, hetfon delig kuldik a kitoltendoket.
Nem kuldtek. Ebedidoben telefon Cincinnatiba az ottani MB dealernek, paprikapiros 230 C-t keresunk, van, -igen, mikor zarnak, -8-kor. Telefon a
nejnek, siess haza, megyunk. (160 km, kb 2 ora.) Az elso elado lepasszolt
minket, a farmer es pullover nem egyezett a vevokepevel.
Egy fiatal eladot kaptunk, hozta a golfkocsit es mentunk a raktarba, 6-8 piros egymas mellett. A magma piros volt a nyero, sokkal elenkebb a paprikanal. Automatavalto, legkondi, sok legzsak, ABS , ESP, uvegteto, azt nem kerunk, csak avval van, legyen. Ami hianyzott a CD jatszo, csak CD taras
lejatszo van a kesztyutartoba 160000-ert, nem kertuk. Az utangyartott is majdnem ennyi mert optikai kabellel csatlakozik a kocsihoz. Jo szivatas.
Az auto nagyon megy, 192 LE nem keves, de kicsit hangos. Csodas a fek, de gyorsan kopik, sajnos a tarcsa is, elso betetcsere 32000 km-nel, a tarcsa mar vallas volt, nem csereltek. 71000 nel tarcsa es betet elol, hatul betet es szabalyozas.
Index, tobbszor meghulyult, hol-igen, hol-nem dolgozott, a harmadik alkalom utan vegre megoldottak, sufniszeru javitassal, 2 kabelt huztak be hatulrol az elso lampakba. Brrrrrr!
24000 km, generator csere gariban, csak alulrol lehet a stabilizator leszerelese utan, szerencsere belefert a szombati rovid munkaidobe is.
Cinci 160 km egy iranyban, de a szerviz szombaton du 2-ig nyitva, a kozelebbi Indyben (95 km) de szombaton zarva.
Volt egy differencial szimmering csere, ok fedeztek fel az atvizsgalasnal, ez nem szombati buli, de cserekocsit kaptam.
4 ev, 80000 km volt a garancia, az idobol futottunk ki.
A kocsit ezutan egy helyi szevizbe hordtam, ez egy ketszemelyes vallalkozas, apa es fia, a papa dolgozik, a fia az irodas. 13 eve jarok oda, ertekeles 10.
A legnagyobb hiba a supecharger megadta magat, szerencsere 3. sarokra otthontol, de meg hazaert az asszony. Beinditottam, orult kalapalas. Ezt trelerezni kell, mi lehet? Otlet a szerviznek, le a szijat, ha zajos akkor a motor, ha nem akkor a supercharger, az utobbi volt. A gond az, hgogy a MB csak komplettet arol Kb 300000 Ft-nak megfeleo penzert + a ki-beszereles.
Segitett az internet, talaltam egy ceget akik felujitassal foglalkoznak,
persze jo messze, a szerviz bonyolitott mindent, Fedex-felujitas-fedex vissza beszereles -2 het allas- 160000 Ft-nyi penzunk banta, de ez ugy fel ar. Mi volt a gond? A ket rotor fogaskerekkel van osszekapcsolva, s a tengely tomitese elfaradt a rotor es a fogaskerekszekreny kozott, s a rotor
kiszivta az olajat, a motor meg megkajalta. Ha ez messze tortenik nagyon draga lett volna, persze igy sem orultem.
Jott meg egy sajat koltseges generator csere, felujitott Bosch lett beepitve 50000 Ft.
Olajcsere 16000 km-kent Mobil1 5W-30, 8 liter olaj a kis motorba. Elektromos szintjelzo ,de meg palca is van, az utobbit szeretem jobban.
Az akku 6 evet elt, ez normalis.
Ami tetszett, forma, teljesitmeny, gyorsulas, vilagitas, kenyelem ha mar benn ultem, fek, a nyithato panorama teto csodas, de otszor ha kinyitottam magamnak a bo 10 ev alatt. A fogyasztas 10.2 l/100 km atlagban, a legjobb parszor hosszu uton 7.3.
Vasarlas utan rogton kapott egy szett teli gumit acel tarcsaval, majd egy masikat 7 ev utan. 4 uj gumi 75000 km-nel BF-Goodrich G-force Sport, 20 mm-el szelesebbet a gyarinal. 115000-nel kettot cserelni kellett ujra. Nem mellekes, hogy telente min 3-4 honapig teli gumiztunk, minden nyaron legalabb egy honapra leallitottuk. az utolso 3 evben nyaranta 4 honapot pihent. Ezzel az erzekeltetem hogy a gumik hatul szepen kopnak.
A legkondit egyszer kellet tolteni 7 ev utan.
Nem tetszett: a behajthatatlan tukrok, az ablak mukodteto kapcsolok helye, -kitekerten all csak kezre-, jaj hat a potkerek, az egy lazalom.
Nincs benne levego, fel kell fujni, van kompresszor hozza, 5 perc alatt dudalja fel. Ez + 5 perc az orszagut szelen. Nem tul elegans, de hasznos megoldas, nyaron egy teli, telen egy nyari pihent a csomagtartoban, persze a hozzajuk valo csavarokkal egyutt. Egyszer szuksegem is volt ra, de az otthoni teli-nyari kerekcserek miatt mar egesz rovid ido alatt sikerult lecserelni.
Teli csuszos uton hasznalni hat nem elvezet. Volt hogy keptelen voltam felhajtani a garazsba, ahova a Chrysler van-nel gond nelkul felmentem, egyszer azzal is elakadtam azert csereltem le egy Foresterre. Majd arrol is irok. Nagyon konnyen kiporog a hatso kerek vizes uton indulaskor, ilyenkor es vizes sinen pedig mindig villog az ESP a muszerfalon.
Miert adtuk el? A teli vezethetoseg volt az egyik, de a nyomosabb ok a ketajtos karosszeria. Az ajto nagyon hosszu, nem lehet eleg szelesre tarni,
igy egyre kenyelmetlenebb volt ki be paszirozni magamat. Masik hazba koltoztunk, a garazs keskenyebb, nem tudtam ki -beszallni, fajo szivvel de elvaltunk.
Excel tabla az elso naptol vezetve, egy km koltsege 62 Ft tokkal-vonoval, casco biztositasa volt vegig.( Megemlitem, hogy a km-koltseg az amerikai arbol, uzemanyagkoltsegbol stb lett atszamitva, otthon biztosan joval magasabb, de ha segit az Audime (4.2 V-8) 25 %-al tobb, a Subarue (Forester 2.5 ) 50-%-al kevesebb.
Koszi hogy elolvasta.
A kocsi szinte serulesmentesen, (ket 20 mm koruli benyomodas par mm mely),
ujszeru allapotban kelt el az ujkori ar 22%-ert 10 es fel evesen.

Hibalista

- index elol mindket oldalon garanciaban - generator garanciaban - difi feltengely szimmering gari - supercharger (javitas 160000 Ft) 2 het - generator ( felujitott 50000 Ft) - stabiilizator link - -

Ide hordtam szervizbe

Cincinnati Ohio MB gyari szerviz garancialis javitasok es ingyenesolajcserek,atvizsgalas 4 evig

Értékelése: 6

Másik szerelő értékelése

Kis magan szerviz (termeszetesen szamlaval) Norris AutoserviceColumbus Indiana USA

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (4) Évjárat 2001
Kényelem (8) Használati időtartam 11 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (6) Vezetett km 137000
Szerviztapasztalat (6) Átlagfogyasztás 10 l
Előző autója? Accord LX 2.2 literes benzines 1992 Következő autója? X1 xdrive28i 2013
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (6.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mercedes-Benz C Sportcoupe 2001 (2005 - 2006)

További ítéletek (20 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)