A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mercedes-Benz » C (2014)

C C220 CDI manual kombi 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Gagyi Papír Autó, de a motorja nem rossz

Szöveges ítélet

Üdv Mindenkinek!
Kezdeném ott, h 12évig BMW-ben ültem, E46 és E91-em volt. Aztán gondoltam egyet, h átülök Mercibe. Vettem ezt a manuális C220 CDI-t kombiba, gyönyörű sötétkék színben, ami nem ez a rikító kék, hanem a nagyon elegáns mélykék, ami véleményem szerint a legjobban áll a kombi C-s Mercinek.
Felszereltséget tekintve:
Szövet-bőr sportülések combtámasszal.
Head-UP Display.
Burmester HI-FI.

Az első gond ott kezdődött, amikor első utamon autópályán, gondoltam bekapcsolom a Tempomatot, keresem, és nem volt benne. Amikor ezt realizáltam, azt hittem tökönszúrom magam. Az 1998-as E46-os BMW-ben is alapfelszereltség volt már, és nem hittem el, h ebben nem az, valamint azt sem hittem el, h aki rendelte ezt az autót, Ő sem kért bele, pedig nem, viszont 1,5mFt-os HI-FI-t azt kért bele... No sense. Jó, mondjuk én is ellenőrizhettem volna vásárlásnál, de pont erre nem gondoltam, h ez esetleg nincs benne. Alapnak gondoltam.

Aztán egyszercsak lehúzott ablaknál, el kezdtem hallani ilyen nyikorgó hangot valahonnan jobb hátulja felől. Be is mentem a szervizbe, rátették rázópadra, bemérték a lengéscsillapítókat, és ott nem produkálta ezt a hangot, de ahogy kihajtottam a szervizből, az első döccenőnél már újra igen. Olyasmi, mint amikor az Ikarus Buszok nyikorognak, szánalmas, de ez a hiba fennmaradt végig.
Utána láttam egy videót neten, h a kocsi belsejébe megnyomkodják a zongoralakkos részeket és recseg-ropog, hát én is kipróbáltam, ekkor realizáltam, h kritikán aluli anyagból van, a legbóvlibb műanyag, majd amikor takarítottam és törölgettem a navi képernyőjét, azon is éreztem, h összevissza recseg-ropog. Ezekután, már nagyon kritikus lett a szemem, és a fülem is és el kezdtem hallani, h az ajtó is úgy csukódik, mintha vmi legvékonyabb lemezből készült volna, nagyon olcsó hatású ez is.
Aztán az ablakemelő gombjai szépen sorban kezdtek kitörni a vezető oldalon, először vettem gombokat, majd utána cseréltem az egész panelt egyben, aliexpresszről. Gondoltam, az tökéletes lesz ide, mivel a gyári is ugyanez a fos, nem időtálló gagyi szar. Az aliexpresszes meglepően jól bírta, nem volt gond vele.
Aztán volt még egy akummulátor cserém, aminek hatására, újra el kezdett működni a start/stop rendszer.
Majd jött egy sárga motorhiba jelzés, ami nem volt vészes, mert csak a katalizátor előtti lambdaszondát kellett kicserélni.
Aztán utána egy ideig semmi, majd újra feljött a motorhiba jelzés, és én nem tököltem, hanem eladtam.

Most beültem egy 420d Gran Coupe-ba, hát azt kell mondanom, h a Merci egy kutyaszar ehhez képest, pedig mindkettő 2015-ős évjárat. Futómű, váltó, fékek, ÖSSZESZERELÉS, MINŐSÉGÉRZET mind-mind fényévekkel jobb, mint a Mercibe. Viszont, azt meg kell jegyezni, h a Mercinek a motorja az nem rossz, 5,5Literrel jártam vele, mondjuk a BMW 5,3-at eszik.

Összességében:
Vezetni nem jó a Mercit a BMW-hez képest, elpattog az úton, fékei elfogynak, ha tempósabbra vettem a figurát, ez is félelmetes volt, h nem fogtak szó szerint, pedig vmi ATE fékeket rakattam bele. Az ülése a BMW-hez képest kényelmetlen, már 200km megtétele után kijön. Úgy h örülök, h megszabadultam tőle.

Hibalista

- Katalizátor előtti lambdaszonda. - Ablakemelő panel. - Motorháztető zár. - Akkumulátor.

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (6) Évjárat 2015
Kényelem (4) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 255000
Megbízhatóság (6) Vezetett km 43800
Szerviztapasztalat (6) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? E91 320d Következő autója? F36 420d
Ennyire szerette (3) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (5.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mercedes-Benz C 2014 (2014)

További ítéletek (3 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)