A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mercedes-Benz » C (2014)

C 250 CDI T-modell 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Az iszákos puttonyos

Szöveges ítélet

Miutan leamortizaltam az elözö Mercedest (lsd. Totalcar "Néma vadállat" c. iteletet), kenytelen voltam g y o r s a n egy uj autot beujjitani. Tekintettel a baleset soran szerzett nagyon jo tapasztalataimra mas szoba sem jöhetett, mint egy Mercedes. Sajnos egy ujonnan megrendelt AMG csomagos merci szallitasi hatarideje jelenleg 6 honap (2018 junius igy 2017 decembereben), igy nem gondolkodhattam uj autoban. Itt a cegemnel Nemetorszagban lehetöseg van mas kollegak altal leadott kocsik tovabb lizingelesere, igy jutottam hozza 2017 majusaban ket het alatt egy 20ezret futott 2016 novemberi 250CDI kombihoz.
A kombik jellemzöen sose tartoztak az altalam preferalt kivitelhez, mert voltak bizonyos elöiteleteim, mint pl. a puttonybol az utasterbe beszürödö zajok, rosszabb tererzekeles parkolasnal, ill. a csalados image.
A kocsi felszereltsege nagyon hasonlo volt az altalam preferalt konfiguraciohoz - röviden: automata, AMG csomag, LED-es lampa.
A fennt hivatkozott, 220CDI-s itelet 80%-ban fedi a 250CDI-s tapasztalataim, igy csak a különbsegekröl irok ebben az ertekelesben.

Motor
Talan a legnagyobb csalodas. Ugyan mindkettö a 2.413 cm³ motorral van szerelve, de mig a 220CDI papiron 34 LE-vel es 100 Nm nyomatekkal kevesebbet tud, mint a 250CDI, addig a gyakorlatban ebböl nem sokat erezni: szinte semmi többletet LE-böl, a nyomatekbol is csak annyit, h direktebben reagal a gazfröccsre. Ellenben van ket terület, melyeken nagyon is erezni a különbseget: a 250 fogyasztasa nalam legalabb 1 literrel több volt, mint a 220-e (8,7l), ill. a gumikat zabalta a 250-es. A hatso gumi egy szezon (es kb 25.000) utan ronggya kopott! Pedig a vezetesi stilusom nyilvan nem valtozott (autopalyan satuflex, es amugy is jellemzöen “dinamikus”). Szoval szerintem akinek van ra lehetösege, az probalja ki mindkettöt, mielött kifzeti a kb. 5.000 euros arkülönbözetet.

Puttony
Itt Nemetorszagban azt mondjak, hogy aki egyszer kombit vesz, az mindig kombit fog venni. Haaaat, en biztos nem. Mondjuk a felelmem, hogy tul csalados lenne, az azert az AMG csomagnak hala nem igazolodott, ill. a mereteit is meg lehet szokni (bar ebben a parkoloradar nem sokat segit), de minden egyeb igazolodott:
- zavartak pl. a csomagtartobol beszürödö zajok, különösen, amikor jellemzöen a magyar utakon a csomagteret elvalaszto rolo kipattant a helyeröl, es elfedte a belsö visszapillanto ⅔-at meg beengedett minden zajt a csomagtartobol.
- a fütes / klima valoszinüleg a szedanra van optimalizalva, es nem a nagyobb belterrel rendelkezö kombira, ugyanis (különösen ha többen ülünk az autoban) keptelenseg jol beallitani a fütest/klimat - szemben a szedannal. Vagy hatul faznak, vagy elöl.
- raadasul ennek a modellnek folyton parasodott belülröl az elsö szelvedöje, pedig mindig figyelek arra, hogy ne legyen bekapcsolva a belsö levegökeringtetes.

Mondjuk azt azert meg kell jegyezni, hogy vannak elönyei is a kombinak: az hogy sose kellett különösebben gondolkozni azon, h befernek-e a cuccok, ketsegtelenül az egyik legnagyobb adukartyaja. Ugy adodott, hogy ketszer is költöztünk ezidö alatt, es minden alkalommal elkepedtünk, hogy mennyi cuccot kepes befogadni a csomagtarto...ELKEPESZTÖ! Rettentö ügyesen van kitalalva, hogy teljesen le lehet hajtani a hatso üleseket, es ki lehet venni a kalaptartot (ami amugy kurva nehez), igy a vezetö mögötti teljes terület egy nagy raktar, amit az egvilagon semmilyen kitüremkedes nem akadalyoz. Persze, ha hozzaszokik az ember, hogy van hely, akkor automatikusabban többet is visz magaval, ugyh ha meg ket evig hasznaltuk volna a kocsit, akkor most nem egy ujabb C-mercit valasztottam volna, hanem egy platos IFA-t :)

Mindent egybevetve fel ev es 45.000 km megtetele utan is nagyon meg voltam elegedve a modellel, ugyhogy a mostani is egy C-Klasse lett - mondjuk ezuttal benzines. De ez mar egy masik törtenet....

Hibalista

- 45.000 Km alatt az egvilagon semmi nem romlott el rajta

Ide hordtam szervizbe

D-60528, Frankfurt am Main, Niederrad

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

Mercedes Solymar

Értékelése: 7

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2016
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 20000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 45000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? C220 CDI Következő autója? C180
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mercedes-Benz C 2014 (2014)

További ítéletek (3 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)