8 milliós betli
Szöveges ítélet
Autóválasztásnál szempont volt a használhatóság és az ár-érték arány. Sajnos a C160-ba nem lehetett választani se automata váltót, se LED világítást. Kereskedő értékesítője a konfigurátorra hagyatkozva azt mondta ilyen opció nincs. Valójában a képviseletnél nem volt ilyen opció.
Ami jó: kényelmes hosszú úton, hűtés-fűtés rendben van, kellően nagy, nagyon jó fékek, kényelmes futómű/rugózás. Motorja bőven elég. Hátsó csomagtér gombra történő nyitása, és egyszerű zárása (kézi). Anyagok, illesztések, formaterv.
A hibák:
Autópályán 130-as tempó mellett kinyílt (nem csak a kijelző mutatta !) gyermekem mellett a jobb hátsó ajtó. Ezt később egy kőrforgalomban is megtette. Ezután szerviz. Azóta nincs ilyen.
Világítás: LED nem volt opció, mert Magyarországon konfigurátor nem tudta. Első világítása, mint gyertyafény. Emeltfényű izzók kicsit javítanak rajta. Csak LED ajánlott. Utólag szerviz nem tudta megoldani.
Audio rendszer: USB-n telefonnal összekötve sajnos MEDIA zeneszámoknál néha nem talál meg mindent. Autó leállítás után rádió még mindig megy. Néha viszont nem indul el. Eddig 2-szer hívták vissza SW frissítésre központilag.
Futómű: Valami cirreg a futóműben. Többszöri szerviz sem javította meg. Simán lehet hallani időnként, melyről hangfelvételek is készültek. De szervizt ez nem győzte meg... Nagyon zavaró.
belső zörgések: 60.000 km után az ajtókban megjelentek a apró. pici, zavaró zörgések. Mintha egy-két csavar kicsit kilazult volna.
Váltó: Az autó leggyengébb pontja! Kritikán aluli, amely a teljes képet annyira lerontja, hogy a "soha többet" érzéssel tölt el. Gyakorlatilag nem lehet egyesbe kapcsolni, mert megakad a váltó. Még kis forszírozásra sem. Ha így indul el az ember, akkor vagy beugrik (ezt szemmel is lehet látni a váltókaron), vagy darálja a fogaskereket. Szerviz szerint ez ilyen! Se a váltót, se a szervizt nem minősíti ennél a kijelentésnél jobban semmi.
Ami hiányzik:
Nincs benne komfort ablak fel- és lehúzás. 8 mFt-os autó (kedvezményes ár). Nevetséges.
Ami nem tetszik :
Mivel nincs hátsó ablaktörlő, ezért az ember számítana a hátsó ablakfűtésre, melynek felső 3-4 szegmense meglepetésre nem fűtőszál, hanem rádió antenna. Így ez a rész téli reggelente bizony párás, befagyott marad.
Elmondhatom, hogy mind az autótól, mind a magyar szervizektől sokkal többet vártam. Nagy csalódás..
Hibalista
- Jobb hátsó ajtó kinyílt menet közben - Váltó (vagy kuplung)- kézi - Audio frissítés (mai napig nem tudja a telefon zenelistáját behozni) - Valami cirreg a futóműben (szerviz nem hallja, vagy nem akarja ahangfelvételek ellenére sem)
Ide hordtam szervizbe
Pappas BudapestKörülményes, lassú, informálni nem akarják az "ügyfelet". Garanciális időn belül nem tapasztalják a problémát.
Értékelése: 5
Másik szerelő értékelése
Hovány BudaörsLassan harmadik vagy negyedik szervizvezető 1-2 év alatt. Munkafelvevők leterheltek. a kezdeti exkluzivitás eltűnt.
Értékelése: 5
Képek az autómról
Fenntartási költség | (2) | Évjárat | 2017 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (3) | Vezetett km | 67000 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | VW Touran | Következő autója? | Mert még nem volt |
Ennyire szerette | (3) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (2.9/10) |
