A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mercedes-Benz » C (2007-2014)

C c200 cdi T 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Ipari hulladék + hozzá nem értő szervíz= Mercedes Magyarország

Szöveges ítélet

Cégvezetőként, gyermekkori álmom teljesült 2,5 éve, amikor megvásároltuk az új C200cdi kombi gépjárművet.
Egy hónaposan már jeleztem a szakszervízben, hogy úgy kell tartani a kormányt vezetés közben, hogy a bicepszem bedurran. Erre azt a választ kaptam, hogy ilyen egy Mercedes.
Folyamatosan kb. havonta jeleztem, hogy a legkisebb útdőlés esetén nagyon erősen húz oldalra az autó, erre is azt a választ kaptam, hogy ilyen egy Mercedesz.
Közben az intelligens világításom úgy működött, hogy amikor autópályán utolértem és előztem valakit, az előzés után beálltak mögém reflektorral, annyira vakítottam előtte őket. A szervízben 5-6-szor próbálták beállítani, hol nem sikerült, hol annyira leállították, hogy magam előtt sem láttam semmit.
Közben eltelt 1-1,5 év és a gyári szett nyári abroncsok közül a két elsőnek a külső széle tükörsimára kopott, amire a szakszervíz ismét azt mondta ilyen egy Mercedes.
Kb. ekkor jelentkezett először a hűtővíz alacsony szint hiba, amit vízpumpa cserével orvosoltak. Ezt már nem abban a szervízben tették, ahol vásároltam az autót, meg megpróbáltam másik szervízt választani, hátha csak az egyikkel van gond hazánkban.
Ekkor azonban elkezdett recsegni és ropogni az első futómű fékezés közben. A másodjára választott szervíz még céges papírra le is írta és aláírta, hogy ez normális, ilyen egy Mercedes.
Visszatértem a vásárlás helyére és az ottani szervíz megállapította, hogy a két alsó gömbcsukló kiszáradt, melyet az Önök közbenjárásával kicseréltek garanciában.
Még az autó 2 éves kora és 120000km előtt jelentkezett ismét a hűtőfolyadék hiba. Ekkor a szervíz kb. 12000Ft-ért megállapította, hogy minden rendben van csak ELPÁROLGOTT, ami a Mercedesnél normális és a gyári fagyálló hűtőfolyadékot feltöltötte desztillálvízzel.
2015. év elején lecseréltem a nyári gumiszettet, és tavasszal vásároltam az új szettet, melyből az első gumik széle 2015. őszére ismét tükörradiál lett. Mielőtt feltetettem a téli gumikat kértem állítsák be a futóművet, és meglepetésemre azt mondták, hogy nagyon nagy volt az összetartás, ezért kophatott annyira gumi.

Kérdésem: Miért kellett ezzel megvárni a 2,5 évet, a garancia lejártát és miért kellett nekem két szett nyári gumit elkoptatnom ehhez?

Ez azonban csak az egyik probléma. Egy hónappal ezelőtt újra jelentkezett a hűtővíz szint hiba. Visszamentem a szervízbe és ismét azt a választ kaptam, hogy ez normális, ilyen egy Mercedes, mert ELPÁROLOG! Felajánlották, hogy másnap ellenőrzik a rendszert, kaptam időpontot. Pár órás ellenőrzés után elmondták, hogy a vízhűtő alsó két műanyag sarka engedi a vizet, ki kell cserélni. Jeleztem, hogy akkor ezt garanciában kérem cserélni, hiszen korábban még a garancia időn belül jeleztem ezt a problémát, csak akkor a PÁROLGÁSSAL lezárták az ügyet. Ekkor újabb meglepetés ért, mert a szervíz azt mondta, hogy akkor januárban írnak egy levelet az MB Magyarországnak és majd meglátjuk mit mondanak, azaz januárig úgy járok a lyukas hűtős autómmal ahogy akarok, részükről meg van oldva a probléma.

A hűtőfolyadék szint hiba mellett egy másik kellemetlen hiba is jelentkezett. Nem tudom kiengedni a kéziféket, hidegebb időben. Ha garázsban parkolok, nincs gond, de amikor az utcán állok, hiába húzom meg a kart, nem enged ki, nem kattan. A szervízben közel 40.000 forintért szétszedték a hátsó fékemet, kitisztították, és közölték, hogy nem találtak semmit, tehát valószínű nem ez a gond, de a számlát azért ki kellett fizetnem!!! Azóta sem merem behúzni a kéziféket, mert nem tudom reggel kiengedni.

A fentiekre a habot az tette fel, hogy az egyik tél előtti szervíz során látták, hogy az ablakmosó folyadék szint jelző kiírta az alacsony szintet. Bevallom szándékosan tettem, mert így télre való felkészülés jegyében szerettem volna vásárolni gyári téli ablakmosót és azzal feltöltetni a rendszert. Ezt azonban elfelejtettem és elhoztam az autót a javítás után. Másnap láttam, hogy már nem írja ki az alacsony szintet az autó, megnéztem a számlát de nem volt rajta kiszámlázott tétel. Visszamentem a szervízbe, hogy mégis mit töltöttek bele, és ekkor ért a meglepetés, nemhogy nem fagyállót tettek bele tél előtt, mégcsak nemis desztillált vizet, hanem CSAPVIZET.

A PÁROLGÁSOS és a CSAPVIZES történetet rendre elmesélem autószerelőknek, műszaki szakembereknek, hogy hátha én nem értek hozzá és valaki igazolja a szervíz munkáját, de mindenki megdöbbenve utasítja el mind a PÁROLGÁST, mind a CSAPVIZET. Akkor döbbenek meg igazán, amikor kiderül, hogy mindez egy MERCEDES autóval egy MERCEDES SZAKSZERVÍZBEN történik.

Végezetül egy személyes jellegű észrevétel. A gépjármű megvásárlását követően minden egyes szervíz esetében előre megkérdezték milyen kávét kérek, stb. Az utóbbi fél évben tett szervízlátogatások során amikor is már egész napokat töltöttem ott, reggel 8.00-tól 16.00-ig, mert csereautót egyszer sem kaptam, 14.00 óra körül én kérdeztem meg, hogy esetleg kaphatok-e egy kávét.
Cégünk ebben az évben bővítette gépjármű parkját és terveztük egy Vito vagy Sprinter vásárlását, a fenti szervíztapasztalatok miatt azonban más márkát választottunk. 2016-ban is szeretnénk lecserélni egyik kisteherautónkat, de a fentiek miatt tanácstalanok vagyunk. Majd lejár az én autóm lízingje és ott fogunk állni új autóra való csere előtt, és ismét feltehetjük a kérdést mit kaptunk a Mercedes-től?

Én egy kis cég vezetője vagyok, egy porszem a tengerben. Nem vásárolok naponta új Mercedes autókat. Nincsen több száz autóból álló flottám. “CSAK” megvalósítottam gyermekkori álmom, mely a fentiek miatt inkább egy rémálom lett.

Havonta egész napokat töltök a szervízekben, ahol nulla kiszolgálás és hozzáállás mellett, 2,5 éve nem tudják megjavítani autóm hibáit, viszont a ki nem javított hibák után felszámolt munkadíjakat kifizettetik. A garancia idő végén pedig úgy éreztem, hogy szándékosan nem javítják ki, mert utána úgyis fizetni kell érte. Egyszer véletlenül bent jártam a műhelyben - hangsúlyozom márkaszervízben - és az a szerelő aki előtt nem tudta beállítani az autóm fényszóróját és amikor ezt számon kértem megsértődött, hátat fordítva elment, pár perc múlva egy kiszerelt “V” motort rakott össze egy láda alkatrészből, Cheklista, meghúzási nyomatékok, szerelési útmutató nélkül. Amikor megkérdeztem biztos jó ez így, azt a választ kaptam, hogy ért hozzá. Még szerencse, hogy csak a fényszóró beállításhoz nem, és a motorokhoz “vakon” igen…

Hibalista

- Cégvezetőként, gyermekkori álmom teljesült 2,5 éve, amikor megvásároltuk az új C200cdi kombi gépjárművet. - Egy hónaposan már jeleztem a szakszervízben, hogy úgy kell tartani a kormányt vezetés közben, hogy a bicepszem bedurran. Erre azt a választ kaptam, hogy ilyen egy Mercedes. - Folyamatosan kb. havonta jeleztem, hogy a legkisebb útdőlés esetén nagyon erősen húz oldalra az autó, erre is azt a választ kaptam, hogy ilyen egy Mercedesz. - Közben az intelligens világításom úgy működött, hogy amikor autópályán utolértem és előztem valakit, az előzés után beálltak mögém reflektorral, annyira vakítottam előtte őket. A szervízben 5-6-szor próbálták beállítani, hol nem sikerült, hol annyira leállították, hogy magam előtt sem láttam semmit. - Közben eltelt 1-1,5 év és a gyári szett nyári abroncsok közül a két elsőnek a külső széle tükörsimára kopott, amire a szakszervíz ismét azt mondta ilyen egy Mercedes. - Kb. ekkor jelentkezett először a hűtővíz alacsony szint hiba, amit vízpumpa cserével orvosoltak. Ezt már nem abban a szervízben tették, ahol vásároltam az autót, meg megpróbáltam másik szervízt választani, hátha csak az egyikkel van gond hazánkban. - Ekkor azonban elkezdett recsegni és ropogni az első futómű fékezés közben. A másodjára választott szervíz még céges papírra le is írta és aláírta, hogy ez normális, ilyen egy Mercedes. - Visszatértem a vásárlás helyére és az ottani szervíz megállapította, hogy a két alsó gömbcsukló kiszáradt, melyet az a gyári képviselet közbenjárásával kicseréltek garanciában. - Még az autó 2 éves kora és 120000km előtt jelentkezett ismét a hűtőfolyadék hiba. Ekkor a szervíz kb. 12000Ft-ért megállapította, hogy minden rendben van csak ELPÁROLGOTT, ami a Mercedesnél normális és a gyári fagyálló hűtőfolyadékot feltöltötte desztillálvízzel. - 2015. év elején lecseréltem a nyári gumiszettet, és tavasszal vásároltam az új szettet, melyből az első gumik széle 2015. őszére ismét tükörradiál lett. Mielőtt feltetettem a téli gumikat kértem állítsák be a futóművet, és meglepetésemre azt mondták, hogy nagyon nagy volt az összetartás, ezért kophatott annyira gumi. - - Kérdésem: Miért kellett ezzel megvárni a 2,5 évet, a garancia lejártát és miért kellett nekem két szett nyári gumit elkoptatnom ehhez? - - Ez azonban csak az egyik probléma. Egy hónappal ezelőtt újra jelentkezett a hűtővíz szint hiba. Visszamentem a szervízbe és ismét azt a választ kaptam, hogy ez normális, ilyen egy Mercedes, mert ELPÁROLOG! Felajánlották, hogy másnap ellenőrzik a rendszert, kaptam időpontot. Pár órás ellenőrzés után elmondták, hogy a vízhűtő alsó két műanyag sarka engedi a vizet, ki kell cserélni. Jeleztem, hogy akkor ezt garanciában kérem cserélni, hiszen korábban még a garancia időn belül jeleztem ezt a problémát, csak akkor a PÁROLGÁSSAL lezárták az ügyet. Ekkor újabb meglepetés ért, mert a szervíz azt mondta, hogy akkor januárban írnak egy levelet az MB Magyarországnak és majd meglátjuk mit mondanak, azaz januárig úgy járok a lyukas hűtős autómmal ahogy akarok, részükről meg van oldva a probléma. - - A hűtőfolyadék szint hiba mellett egy másik kellemetlen hiba is jelentkezett. Nem tudom kiengedni a kéziféket, hidegebb időben. Ha garázsban parkolok, nincs gond, de amikor az utcán állok, hiába húzom meg a kart, nem enged ki, nem kattan. A szervízben közel 40.000 forintért szétszedték a hátsó fékemet, kitisztították, és közölték, hogy nem találtak semmit, tehát valószínű nem ez a gond, de a számlát azért ki kellett fizetnem!!! Azóta sem merem behúzni a kéziféket, mert nem tudom reggel kiengedni. - - A fentiekre a habot az tette fel, hogy az egyik tél előtti szervíz során látták, hogy az ablakmosó folyadék szint jelző kiírta az alacsony szintet. Bevallom szándékosan tettem, mert így télre való felkészülés jegyében szerettem volna vásárolni gyári téli ablakmosót és azzal feltöltetni a rendszert. Ezt azonban elfelejtettem és elhoztam az autót a javítás után. Másnap láttam, hogy már nem írja ki az alacsony szintet az autó, megnéztem a számlát de nem volt rajta kiszámlázott tétel. Visszamentem a szervízbe, hogy mégis mit töltöttek bele, és ekkor ért a meglepetés, nemhogy nem fagyállót tettek bele tél előtt, mégcsak nemis desztillált vizet, hanem CSAPVIZET. - - A PÁROLGÁSOS és a CSAPVIZES történetet rendre elmesélem autószerelőknek, műszaki szakembereknek, hogy hátha én nem értek hozzá és valaki igazolja a szervíz munkáját, de mindenki megdöbbenve utasítja el mind a PÁROLGÁST, mind a CSAPVIZET. Akkor döbbenek meg igazán, amikor kiderül, hogy mindez egy MERCEDES autóval egy MERCEDES SZAKSZERVÍZBEN történik. - - Végezetül egy személyes jellegű észrevétel. A gépjármű megvásárlását követően minden egyes szervíz esetében előre megkérdezték milyen kávét kérek, stb. Az utóbbi fél évben tett szervízlátogatások során amikor is már egész napokat töltöttem ott, reggel 8.00-tól 16.00-ig, mert csereautót egyszer sem kaptam, 14.00 óra körül én kérdeztem meg, hogy esetleg kaphatok-e egy kávét. - Cégünk ebben az évben bővítette gépjármű parkját és terveztük egy Vito vagy Sprinter vásárlását, a fenti szervíztapasztalatok miatt azonban más márkát választottunk. 2016-ban is szeretnénk lecserélni egyik kisteherautónkat, de a fentiek miatt tanácstalanok vagyunk. Majd lejár az én autóm lízingje és ott fogunk állni új autóra való csere előtt, és ismét feltehetjük a kérdést mit kaptunk a Mercedes-től? - - Én egy kis cég vezetője vagyok, egy porszem a tengerben. Nem vásárolok naponta új Mercedes autókat. Nincsen több száz autóból álló flottám. “CSAK” megvalósítottam gyermekkori álmom, mely a fentiek miatt inkább egy rémálom lett. - - Havonta egész napokat töltök a szervízekben, ahol nulla kiszolgálás és hozzáállás mellett, 2,5 éve nem tudják megjavítani autóm hibáit, viszont a ki nem javított hibák után felszámolt munkadíjakat kifizettetik. A garancia idő végén pedig úgy éreztem, hogy szándékosan nem javítják ki, mert utána úgyis fizetni kell érte. Egyszer véletlenül bent jártam a műhelyben - hangsúlyozom márkaszervízben - és az a szerelő aki előtt nem tudta beállítani az autóm fényszóróját és amikor ezt számon kértem megsértődött, hátat fordítva elment, pár perc múlva egy kiszerelt “V” motort rakott össze egy láda alkatrészből, Cheklista, meghúzási nyomatékok, szerelési útmutató nélkül. Amikor megkérdeztem biztos jó ez így, azt a választ kaptam, hogy ért hozzá. Még szerencse, hogy csak a fényszóró beállításhoz nem, és a motorokhoz “vakon” igen… -

Ide hordtam szervizbe

Hunyadi János utca

Értékelése: 5

Másik szerelő értékelése

M3-M0 találkozása Fót

Értékelése: 4

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2013
Kényelem (9) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (1) Vezetett km 140000
Szerviztapasztalat (1) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Navara Következő autója?
Ennyire szerette (5) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (4.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mercedes-Benz C 2007 (2007)

További ítéletek (33 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)