Egy Mercedes, ami nem öreguras és nem merdzsó :)
Szöveges ítélet
Egy kisebb cég egyik vezetője vagyok. Nagy küzdelmek árán értem el, hogy a régi cégautómat egy C200 Kompresszorra cserélhessem. Mivel lízinges autó a forint gyengesége miatt 30%-kal nőtt a havi törlesztés, ami miatt nem nagyon kedvelnek a főnökeim :)
Az autó szép, gyors (Advantage kivitelű, panoráma tetővel), bár a szervízkönyvben és egyéb marketing anyagokon megadott fogyasztásokat csak úgy sikerül néha tartani, ha autóúton 70-80-al halad az ember 200-300 km-t.
Szóval valójában 11 l/100 km a fogyasztás.
Sok extrával rendeltem, mondjuk a memóriás ülésállítás kimaradt, de többnyire csak én vezetem a gépet.
A dönthető hátsó ülések extrának számítottak, ez rossz pont. E nélkül az opció nélkül nem túl sok mindenre elég a csomagtér.
A mezei audiót rendeltem, tudja a bluetooth-os telefont hangosítani, konzolt nem rendeltem 120 eFt-ért, mert ki tudja mikor váltok telefontípust.
Az 5-fokozatos automata váltó nagyon bejött, eddig csak manuális váltójú autókat vezettem.
Az első ülésfűtés télen nagyon bejön, a panoráma tolótető pedig nyáron.
A tepomat nagyon hasznos hosszabb utakon, bár nehezen tudom elképzelni, hogy bárki sokáig bírja a 130-at, ha üres előtte az autópálya :)
Az iroda mélygarázsában egy Porsche Cayenne, egy CLK500-as, egy Corvett és egy piros Ferrari áll a közelben, de ezek már egy más árkategória.
Nekem bőven a csúcs ez az autó.
Hibalista
- Anyósülés ablakát betörték, cseréje, porszívózással és mosással 32.000,- Ft volt.
Ide hordtam szervizbe
Pappas Autó, XIII. Kárpát u.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2008 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 12000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 11 l |
Előző autója? | Lacetti SW | Következő autója? | Ha jól alakulnak a dolgok, csak MB-t. |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.7/10) |
