Takarékos vaddisznó
Szöveges ítélet
Ez egy teljesen hétköznapi C Merci, ha az ember már kinőtte az utcán megmutatom mit tudok bizonyítási kényszert. Viszont ha próbálkoznak az emberrel, és felveszi a kesztyűt megalázó lehet a távolság amennyivel lemarad az ellenfél. 231 LE, 540Nm. Az tudod mennyi ebben a kasztniban? Ha rászabadul az aszfaltra, brutális.
10 éve van meg, nem használom naponta, de mikor megyek vele mindig nyugtázom, hogy ugyan kurva drága volt 8 hónaposan mikor megvettem, de nem volt rossz döntés.
Ellenfele továbbra sincs az utakon.
Budapesten egyébként nem szívesen közlekedek vele a sok gödör miatt. Arra van még másik három autóm. A futómű a nagy sebességhez van hangolva, ezért nagyon kemény, kevésbé komfortos. Érdekes módon Ausztriában, Svájcban, Németországban nem kellemetlen vele közlekedni.A gyári adatokat hozza, végsebesség tekintetében is. Az árát a nagy értékvesztés miatt nem éri meg, de hát egyszer élünk.
Az utóbbi 2 évben egyre kisebb az értékvesztése, és egyre kevesebb található a mobile.de oldalon belőle.(2014)
110.000 van most már benne, vigyázunk rá, nagyon nem áztatjuk, mert a hasonló évjáratúak már kezdenek porladni. SZÉGYEN A MERCEDESTŐL. A 12 éves R. Clio kint áll télen nyáron, semmi rozsda rajta. Mercedeseken ilyen idősen???????????
Gázolajszűrő annyira egyedi, hogy csak gyári van hozzá (KL240/1) 40.000.-ért.
Kis turkálás a szűrők között, és 10 mm ki-bejövő csőátmérő, 30 mm visszafolyó helyett a 8 mm-es ki-be és 20 mm visszafolyó egy tök hétköznapi VW szűrő (WK842/4) 900------5.000.-Ft. Csókolom.
Hibalista
- Klímahűtő szivárgott, garanciában kicserélték. A hajtott kerekekről 17.000 km alatt ledarálta(m) a mintázatot. Végülis a hátsó futómű nem volt rendesen beállítva (gyárilag????) azért ette meg a hátsó gumikat. Az új gumik kb.60.000-et futottak, semmi rendellenes nem látszik rajtuk, de elfogytak. Gyári visszahívás: a motorburkolat kidörzsölheti a 4. henger porlasztócsúcsainak vezérlőkábelét. Motorvezérlőelektronika csere 27.000-nél a garancia terhére. - - Váltóolaj hőcserélője átszakadt, hűtővíz került a váltóolajba.45.000 km-nél azért ez elég durva hiba.Hűtő, és turbina csere 670.000.-Ft-ért fele-fele arányban. Hűtősapka alól tömítés kidob, azóta túlnyomás nélkül üzemel a hűtőrendszer. Javítás után a megelégedettség tesztelők még nem hívtak. - 1 db izzítógyertya csere. Anyag 6.000.- munkadíj 20.000.- - - Első fékbetét csere, 8 év után akkumulátor csere, mert 2,5 óra zenehallgatás után nem indult. A gyári akksi töltés után azóta is indításképes, bikázásra használjuk. - - 4 db nyárigumi csere Pirelli PZero Rosso elöl 225/45-17 hátul 245/40-17 - - Váltóolajat 100.000-nél frissítettük 4 liter, +szűrőcserével.
Ide hordtam szervizbe
MB. Kárpát utcaGarancia ideje alatt
Értékelése: 7
Másik szerelő értékelése
Csabai Sanyi Csömör
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 10 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 5700 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 105000 |
Szerviztapasztalat | (6) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | C250 Turbodiesel | Következő autója? | Még nem készült el. Vagy tudsz valamit ajánlani? |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.8/10) |
