Sturmi
Szöveges ítélet
Azzal kezdeném,hogy nem vagyok egy elfogult Mercedes fan,az autó sok véletlen egybeesés miatt került hozzám.Világéletemben vadonatúj japán benzines autókat vettem(avensis 2.0,mazda3 2.0) és tökéletesen meg voltam elégedve kivéve a kényelemmel.Lexus gs 450h-t akartam bmw komfortülésekkel,de a bécsi straussstrassei szalonban megvetéssel vegyes szánalommal azt mondták nem tudják megoldani.Aztán új vállalkozásba kezdem,a készpénzes autómat eladtam és hitelre vettem meg a barátom-üzlettársam leendő ex feleségének a kombi dízel annyikilómétertfutotthogyénmárilyenkormárrégeladom tipusú Mercedesét.Vegyes érzelmek voltak..Az autó már az új belsős c osztály,aps50 navival,6os manuális váltóval,classic felszereltség,bőrkormány,bőrváltókar NINCS.horror..Az autó teszi a dolgát,most 193000 van benne,kutya baja,összeszerelési minőség a japánokét meg se közelíti,de van egy fílingje,a monoton dízel hang ahogy falja a kilómétereket,bár inkább nyammogja.El is neveztük a csajommal sturminak.a stuhrnbahnführerből ha jól írom.Belül kicsit szúk,de nem vészes,az ülése sokkal jobb mint a japánoknak,hosszabb az ülőlap,jobban tartja a combot és a tömése is kényelmesebb.A fékek szarok,nem egy rakéta,viszont 7literrel eljárok vele városban,150nel szoktam menni autópályán,akkor 6.5.Nyomatékos eléggé,de valahogy olyan furcsa a karakterisztikája a motornak,1esben semmi gyenge mint a harmat,2es már jobb de nem az igazi,3masban kezdi magát összeszedni,4-5-6-nál érzi magát jól.Tehát inkább országút mint cikázás a Bajcsyn.A fékek hatásosak de a nem annyira pontosak mint pl a mazdánál voltak.A futómű meglepetés volt,egész kemény kanyarban dől a kasztni de nem vészes.
Én régen a városban mindíg durván mentem kihasználtam a helyeket,annyival mentem ami épp amax volt azon a szakaszon,váci ut néha 140 stb.de mindig biztonságosnak éreztem és nem is volt semmi.Na ez a kocsi rohadtul leszoktatott erről.Városban tök nyugisan mászkálok,valahogy kedvem sincs vele gyorsan menni extrán,nézem a fogyasztást és ámulok a benzinesek után,a hangszigetelés és a hifi is jobb,és vhogy nyugalmat áraszt az egész kocsi,vagy csak lassú városban...Autópálya rulez,szeretjük,de ott is lejjebb vettem a tempóból jóval,elvégre nem japán,fogalmam nincs mikor esik szét...De erre utaló jel meglepö módon nincs.Ajánlani azoknak tudnám akiknek van jó szerelőjük mert ha elromlik valami gondolom nem olcsó,aki pedig ilyen használt kocsit vesz, nem hinném hogy a pappashoz fogja hordani 200ezerért kötelezőre..Viszont fiatal német ergo tele van fasza bosch elektronikával ami elég nagy kockázati tényező.
Röviden ennyi,átlagos autó,átlagos tulajdonságokkal,viszont ez a méret,kényelem,menetteljesítmény tökéletesen elég a mindennapokban.De ez minimum.
Hibalista
- Semmi.kopp-kopp-kopp
Ide hordtam szervizbe
ismerősszerelő,törökvész
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 130000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 60000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | passz |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.2/10) |
