A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mercedes-Benz » C (2000-2006)

C 200 CDI 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Német fosfasírt csillaggal

Szöveges ítélet

Több mint 1 év nézelődés után adtam akadtam rá erre a csodára.
Mindenképpen benzines kompresszoros facelifet-es w203-at szerettem volna, de az Istenér nem volt egy darab se eladó, ami meg volt az már elment a szaturnuszig 2x. Így hát kompromisszumot kellett kötnöm, beadtam derekam és elmentem megnézni ezt a dízelt.
Mindig is óckodtam a tőle, a szervízigényessége miatt, sajnos bejöttek a számításaim.
Megvásárláskor nem volt komolyabb átnézés. Az autó előélete (1 korábbi magyar tulaj, de amúgy német import) és vásárláskori állapota alapján nem volt indokolt mert arányaiban rendben volt. Nem volt 1 szem rozsda sem rajta, feszes volt, jól viselkedett így elhoztam.
2022-ben 1.65 miliót fizettem érte remélve hogy nem kell majd ráköltenem az életem.
Már hazafele kigyulladt az izzítás jelző, mint később kiderült a gyertya miatt.
Vásárlás után kapott egy szervízt olajcsere, kopó alkatrészek felfüggesztésben és gyertya cserék voltak.

Ezt követően kb 1 hónapot bírt ki majd elkezdett rángatni, mint kiderült a légtömegmérője szarta össze magát, sebaj csere azt is.

Balatonról hazafele váratlanul brutál ifaszag a kocsiban, az egyik tűzkarika kezdett kifújni, megint szerelő.

Ezután pár hónapig nyugi volt majd váratlanul check engine, 3000nél tilt a motor. Mondom mi a megveszekedett k***a Isten f***a baja van már megint ennek a bódénak.

Diagot rá, EGR úgy be volt állva mint a klinikai halál. Jó akkor ismét szerelő, aztán itt volt 1 kanyar mert az a nyomorhozó le akart húzni. Kiíratta belőle az EGR-t, úgy hogy utána kezdtem el hordani a kocsit szervízbe.
Ott kiműtötték belőle a motorvezérlőt (lehet nem ez a neve nemtudom mi az), azt felküldték Szolvákba, kapott gyári Mercedes szoftvert egy szakitól, vissza haza, autóba vissza majd kapott új EGR szelepet is, meg ha már ott vagyunk 2 gyári fékcsövet is cseréltünk.Ez így majdnem 500.000 volt.

Na itt már kezdtem kiszeretni belőle, majd rá pár hónappal jött a következő adag.

A semmiből brutál fémes hang fékezéskor, hátul beszart a fékmunkahenger, rendben az egész nyerget cseréltük, meg akkor már tárcsákat és betéteket is.

Pár hónap után menet közben azt veszem észre hogy a rángat a kormány 110-nél, lehúzódok és ömli k a fehér füst. Szerencsére nem a motorból, befogott a bal első fékem így az előző kanyart elől is eljátszottuk.

Ezután az autó kb fél évet bírt ki, majd így a semmiből egyik napról a másikra elkezdett 1800-2000-es fordulatnál random rángatni. Ez tartott egy hétig majd menet közben kigyulladt a check engine ismét. Megint szervíz. A DPF szűrője megtelt. Nem regenerálta magát valamiért, az okait hetekig lehetne keresni iszonyat költségen, de ez volt az a pont amikor elengedtem ezt a dolgot.

Tudom hogy ezek eddig ahhoz képest hogy milyen komolyabb bajai lehetnének (turbó, vezérlés, kettőstömegű, stb) szinte "filléres" költségek voltak.
Azonban megjegyeznék pár dolgot:

1. Az előző C osztályomra SOHA nem kellett költeni. Évekig használtam mindenféle komolyabb probléma nélkül. Itt látszik ennél a W203-nál hogy bizony ez már nem az a Mercedes mint előtte, rettenet hitvány hozzá képest.

2. Lenne rá pénz hogy megcsináltassam az autót, nem a garasoskodáson vagyok kiakadva. Csalódtam. Túl sokszor hagyott ott, túl sokszor szarta össze magát ilyen apró hülyeségeken. Egyszerűen kiábrándultam belőle.

A végén már nem tudtam szeretni. Elvittem egy utolsó körre este és hazafele rángatózott, vettem a jelzést, leraktam a háznál és utána már csak akkor lett beindítva mikor elvitték :D

Gyümölcsöző kapcsolatunk így ért véget, soha a büdös életbe nem veszek w203-at még egyszer. Valszeg a benzines típusa is ilyen hulladékra sikerült.
Ettől még nem mondtam le a Mercedesről mert ezek ellenére is azt tudom mondani a 202-es után hogy jó autók ezek, és bízom benne hogy a w204 az jobb élményeket tartogat.

Hibalista

- - Lengőkarok, kerékcsapágyak - - Féktárcsa, fékbetét, fékcsövek - - légtömgegmérő - - Gyerták, tűzkarikák - - EGR szelep - - DPF szűrő

Ide hordtam szervizbe

Miskolc, W3 Autószervíz

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (2) Évjárat 2005
Kényelem (8) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 251000
Megbízhatóság (3) Vezetett km 24000
Szerviztapasztalat (3) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? C180 (W202) Következő autója? C180 (W204)
Ennyire szerette (3) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (3.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mercedes-Benz C 2000 (2005 - 2006)

További ítéletek (58 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)